رضا رویگری چقدر در عاقبت تاسفبارش مقصر است ؟! / گناه را به گردن دیگران نیندازیم ! + فیلم ها


رضا رویگری چقدر در عاقبت تاسفبارش مقصر است ؟! /  گناه را به گردن دیگران نیندازیم ! + فیلم ها

رکنا : رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در حواشی بسیاری از فضای مجازی قرار گرفته است. با این حال نمی توان گفت همه گناهان گردن همسر و دیگر نزدیکانش است و خودش هیچ تقصیری ندارد چرا که بازیگران زیادی بودند و هستند که خانه اجاره ای با حقوق بخور نمیر دارند اما چنین فیلم هایی از آنها نمی بینیم فیلم هایی که بعد از انتشار باید بنویسیم و...

به گزارش رکنا، انتشار فیلم عجیب و البته تلخ از رضا رویگری در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است. در حالی که هنوز از ویدئوی جنجالی و پر سر و صدای قبلی او در خانه سالمندان زمان زیادی نگذشته است.

متاسفانه درفیلم جدیدی که منتشر شده می‌بینیم عده‌ای با حرکاتی شبیه گلریزان ، با پول پاشی بر سر و صورت این هنرمند به این هنرپیشه با سابقه بی حرمتی می‌کنند و ناخواسته ، شان این هنرمند را زیر سوال می‌برند.

فیلمی که بعنوان گلریزان برای «رضا رویگری» منتشر شده است چند لات از جمله لات باسابقه و توبه کرده ای چون «امین آقا فرزانه» دیده می شود.این افراد در کنار رقص جلوی این استاد بازیگری، با پول پاشی روی سر و گذاشتن پول در دهان وی، به ظن خود در حال نیکوکاری و شادی برای وی هستند.

توضیحات رضا رویگری

استاد رویگری با واکنش به ویدیوی بالا، ماجرای این اتفاق را توضیح داده که گلریزونی در کار نبوده و فیلم مربوط به جشن تولد امین آقا فرزانه می باشد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 76.49M | مدت زمان ویدیو: 00:04:27

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...