خرس بازیگر معروف درگذشت!


خرس بازیگر معروف درگذشت!

خرس مورد علاقه بتی وایت تنها چند ماه پس‌از درگذشت این بازیگر مشهور، از دنیا رفت.

بتی وایت، بازیگر مشهور و پر سابقه آمریکایی که به خاطر نقش‌های فراوانی در طول حیات بازیگری خود به یادها مانده است در زمینه حقوق حیوانات نیز بسیار فعال بود.

خرس بازیگر معروف درگذشت!

در صفحه اینستاگرام او که اکنون به‌وسیله دستیار سابقش گردانده می‌شود تصاویر و ویدئوهای فراوانی از این بازیگر به همراه حیوانات نجات‌یافته در پناهگاه‌ها می‌بینیم. یکی از آن‌ها خرسی به نام بام‌بام است که بتی همین چند سال پیش در باغ‌وحش لس‌آنجلس با او آشنا شده بود.

خبر مرگ این خرس در صفحه اینستاگرام وایت منتشر شد به همراه تصاویری صمیمی از او و بام‌بام.

خرس بازیگر معروف درگذشت!

حمایت از حیوانات برای وایت بسیار مهم‌تر از حرفه‌ای بود که او را در جهان مشهور کرده بود. او در مستندی که به زندگی‌اش پرداخته به روشنی می‌گوید که ترجیح می‌دهد به خاطر عشق به حیوانات در یادها بماند تا بازیگری. «این زندگی من است. دلیل اینکه من کار می‌کنم، دلیلی که من هر کاری انجام می‌دهم عشق من به حیوانات است.»

این هنرپیشه در طول زندگی خود با مؤسسات خیریه حمایت از حیوانات بسیاری از جمله، کمیسیون باغ وحش لس‌آنجلس، بنیاد حیات‌وحش آفریقا و بنیاد حیوانات موریس کار کرد. او همچنین رئیس بنیاد حیوانات موریس و یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن باغ‌وحش بزرگ لس‌آنجلس بود.

خرس بازیگر معروف درگذشت!

او در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ بر اثر سکته درگذشت اما یادبود او نیز به مراسمی برای کمک به حیوانات تبدیل شد.برای صدمین سالگرد تولد او، طرفداران کارزاری را به راه انداختند تا به یاد او برای حیوانات نیازمند کمک، پول جمع کنند.باغ‌وحش لس‌آنجلس گفت بیش از ۷۰هزار دلار کمک مالی از این کارزار به دست آمد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول