از کجا گوشی سامسونگ بخریم و به چه مواردی دقت کنیم؟


از کجا گوشی سامسونگ بخریم و به چه مواردی دقت کنیم؟

دنیای گوشی‌های موبایل هر روز با مدل‌های جدیدتری ما را غافلگیر می‌کند و شرکت کره‌ای سامسونگ که یکی از قدیمی‌ترین سازندگان گوشی همراه محسوب می‌شود نیز چه در داخل ایران و چه خارج ایران، با تولید گوشی‌هایی که سال‌به‌سال بهتر می‌شوند، طرفداران و کاربران خود را افزایش می‌دهد. این علاقه به حدی شده که در […]

● قبل از خرید گوشی موبایل سامسونگ، مواردی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید.
1- گوشی ‌های پرچمدار سامسونگ و مدل‌های جدید انتخاب بهتری هستند

تراشه به عنوان مرکز فرماندهی گوشی شما عمل می‌کند و تمام وظایفی که در پس‌زمینه و پیش‌زمینه اجرا می‌شوند را مدیریت می‌کند. از آنجایی که تراشه با همه اتفاق‌هایی که در گوشی شما می‌افتد درگیر است؛ قابلیت‌های آن مستقیما با سرعت و مدت زمان ماندگاری گوشی شما درگیر است.
بنابراین، تراشه باید اولویت اصلی شما هنگام خرید گوشی باشد. مدل‌های جدیدتر نسبت به گوشی‌های قدیمی‌تر تراشه‌های بهتری دارند و سری گلکسی S و گلکسی A سامسونگ نیز بهترین تراشه‌ها را در گوشی‌های خود دارند. همچنین، سری گوشی ‌های تاشو گلکسی Z نیز در نسل‌های فعلی مجهز به پردازنده‌های پرچمدار شده‌اند.
بهترین تراشه‌ها در اختیار گوشی ‌های سری گلکسی S که پرچمدار هستند قرار دارد؛ اما سری گلکسی A نیز تراشه‌های میان‌رده خوبی دارند که می‌توانند نیازهای روزمره شما را برآورده کنند و حتی از پس کارهای نیمه سنگین نیز بر بیایند.
2- حافظه متوسط معمولا کافی است

از کجا گوشی سامسونگ بخریم و به چه مواردی دقت کنیم؟

از کجا گوشی سامسونگ بخریم و به چه مواردی دقت کنیم؟

حافظه یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی است که روی استفاده شما از گوشی تاثیر می‌گذارد. رم گوشی شما بر اساس گیگابایت اندازه‌گیری می‌شوند و تعداد گیگابایت تعیین می‌کند که چه مقدار اطلاعات می‌تواند روی گوشی شما ذخیره شود.
برای ذخیره اطلاعات و اجرای برنامه‌های به حافظه نیاز دارید و با پیشرفت تکنولوژی، میزان حافظه‌ای که برنامه‌ها اشغال می‌کنند افزایش می‌یابد. حافظه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت ممکن است در آینده برای ذخیره فایل‌ها با مشکل مواجه شود؛ به خصوص اگر زیاد دانلود می‌کنید. با این حال، اگر گوشی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت در اغلب اوقات کافی خواهد بود و اگر زیاد اطلاعات و فایل روی گوشی خود می‌ریزید، بهتر گوشی سامسونگی با حافظه ۵۱۲ گیگابایت خریداری کنید.
3- اتصال 5G در آینده مفید خواهد بود

از کجا گوشی سامسونگ بخریم و به چه مواردی دقت کنیم؟

از کجا گوشی سامسونگ بخریم و به چه مواردی دقت کنیم؟

یکی از جدیدترین فناوری‌ها که بهتر است مد نظر قرار دهید، اتصال 5G است. این فناوری در اکثر گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده جدید سامسونگ موجود است. این فناوری هنوز در کشور ما برقرار نشده است؛ اما ممکن است تا چند سال آینده امکان استفاده از آن فراهم شود.
همانطور که گفتیم، گوشی‌های پرچمدار سامسونگ همگی قابلیت پشتیبانی از 5G را دارند و مدل‌های بالاتر سری گلکسی A و گلکسی M نیز از این اتصال استفاده می‌کنند.
4- دوربین تا حدی سلیقه‌ای است

از کجا گوشی سامسونگ بخریم و به چه مواردی دقت کنیم؟

از کجا گوشی سامسونگ بخریم و به چه مواردی دقت کنیم؟

گوشی ‌های سامسونگ همیشه در بین رقبای خود بهترین دوربین‌ها را دارند و تعداد کمی از رقبا مانند آیفون‌ها می‌توانند در وضوح تصویر، رنگ و زیبایی نتایج به دست آمده از دوربین با سامسونگ برابری کنند.
اینکه دوربین گوشی شما چقدر خوب باشد، یک تصمیم کاملا شخصی است و حتی مدل‌های مقرون‌به‌صرفه امروزی (مخصوصا سامسونگ) دوربین‌های توانمندی دارند.
اگر می‌خواهید در بین گوشی‌ های سامسونگ بهترین دوربین را داشته باشید، سری گلکسی S22 و گلکسی Z فلیپ ۳ می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. تمام مدل‌های سری گلکسی S22 می‌توانند با کیفیت 8K فیلم‌برداری کنند و یکی از بهترین دوربین‌های موبایل را در اختیار شما قرار می‌دهند.
5- اندازه صفحه به نیازهای شما بستگی دارد
گوشی ‌های سامسونگ اندازه صفحه نمایش متفاوتی دارند و اینکه کدام اندازه برای شما مناسب است، به نحوه استفاده شما از دستگاه بستگی دارد. یک صفحه نمایش بزرگ برای کار، بازی و استریم کردن مناسب است؛ در حالی صفحه نمایش کوچک قابل حمل‌تر و راحت‌تر است.
6- طبق بودجه خود خرید کنید
سامسونگ برای هر بودجه‌ای یک گوشی هوشمند ساخته است. حتما قبل از خرید از بودجه مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید که گوشی‌های ارزان ‌قیمت امکانات کمتری دارند و هرچه قیمت آن‌ها بالاتر می‌رود، امکانات و ویژگی‌های آن نیز بیشتر می‌شود. برای مشاهده قیمت گوشی سامسونگ می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کالاتیک مراجعه کنید.
7- از کجا باید گوشی سامسونگ را بخریم؟

از کجا گوشی سامسونگ بخریم و به چه مواردی دقت کنیم؟

از کجا گوشی سامسونگ بخریم و به چه مواردی دقت کنیم؟

حالا که موارد مورد نیاز برای خرید گوشی سامسونگ را دانستیم، بیایید ببینیم از کجا گوشی سامسونگ بخریم؟ تا چند سال پیش، فروشگاه‌های موبایل محلی مناسب‌ترین گزینه برای گوشی بودند. مشکلی که این فروشگاه‌ها داشتند این بود که اطمینان به آن‌ها سخت بود و خریداران زیادی متحمل ضرر می‌شدند.
رفته‌رفته با دیجیتالی‌شدن زندگی‌ها و کمبود وقت، فروشگاه‌های آنلاین پا گرفتند و جای خود را در بین کاربران باز کردند. این فروشگاه‌ها با دریافت مجوزهای لازم و ضمانت بازگشت کالا، به خریداران خود اطمینان دادند که از فروشگاه معتبری خرید می‌کنند. همچنین، با امکان ارسال سریع کالا، کاربران چند ساعت پس از خرید محصول خود می‌توانستند از خرید خود لذت ببرند. امروزه اغلب افراد خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند و این شیوه خرید به سبک زندگی ما تبدیل شده است.
در نتیجه، می‌توان به این جواب رسید که خرید گوشی سامسونگ از فروشگاه‌های آنلاین می‌تواند انتخابی راحت و مناسب برای شما باشد. از فروشگاه‌های اینترنتی که می‌توانید گوشی سامسونگ را با خیال راحت تهیه کنید می‌توان به کالاتیک و دیجی کالا اشاره کرد.
در این سایت‌ها شما می‌توانید با مقایسه گوشی‌های سامسونگ با یکدیگر اقدام به خرید مناسب‌ترین گوشی کنید و در سریع‌ترین زمان کالای خود را تحویل بگیرید. جهت اطلاع از قیمت و خرید گوشی موبایل سامسونگ، به سایت‌های فوق مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...