عملیات اجرایی 2 هزارو 88 واحد نهضت ملی توسط بنیاد مسکن در استان بوشهر فعال است


عملیات اجرایی 2 هزارو 88 واحد نهضت ملی توسط بنیاد مسکن در استان بوشهر فعال است

بوشهر - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: از سهم 2هزار و 439 واحد مسکونی مشخص شده برای این نهاد درشهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت این استان در زمان حاضر عملیات اجرایی 2هزار و 88 واحد آغاز شده و فعال است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا مقدم روز چهارشنبه در حاشیه بازدید مدیران کل نظارت و ارزیابی و مسکن شهری و حساب ۱۰۰ امام بنیاد مسکن کشور از طرح های عمرانی این بنیاد در بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: این واحدها به صورت ۲ و و چهار طبقه هر کدام با زیربنای مفید ۹۵ مترمربع در شهرهای دیلم، گناوه، برازجان، خورموج، چغادک ،دیر، کنگان، بنک، اهرم، جم و شهر جدید عالیشهر احداث می‌شود.

وی بیان کرد: از مجموع واحدهای در دست اجرا تاکنون قرار داد بانکی ۵۳۷ واحد مسکونی انجام، یکهزار و ۳۴۰ واحد در آستانه انعقاد قرارداد بانکی هستند و پروانه ساختمانی برای یکهزار و ۷۵۱ واحد صادر و ۴۳۱ واحد نیز در مرحله فنداسیون قرار دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در زمان حاضر تامین زمین برای اجرای واحدهای مسکونی در استان بوشهر هیچ مشکلی وجود ندارد و اداره کل راه و شهرسازی این استان در این زمینه همکاری لازم را با بنیاد مسکن داشته است.

مقدم ادامه داد: بازه زمانی احداث این واحدهای مسکونی ۲۴ ماه است که در زمان حاضر هر یک از این واحدهای مسکونی بین ۲ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی یادآور شد: سهم استان بوشهر از نهضت ملی جهش تولید مسکن برای چهار سال ۵۲ هزار واحد است که از این میزان ۲۴هزار واحد مربوط به این بنیاد است و براساس برنامه ریزی انجام شده سالانه باید ۶هزار واحد اجرا شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی