تصاویری از فیس‌لیفت دی اس 7 کراس‌بک 2023 لو رفت


تصاویری از فیس‌لیفت دی اس 7 کراس‌بک 2023 لو رفت

به زودی فیس‌لیفت میان‌نسلی دی اس 7 کراس‌بک رونمایی خواهد شد تا این مدل همچنان بتواند در بازار شاسی بلندهای کامپکت رقیبانش را به چالش بکشد. پیش از رونمایی رسمی این مدل در اواخر این ماه، یک نسخه استتارشده از آن در آلمان مشاهده شده است. DS 7...

به زودی فیس‌لیفت میان‌نسلی دی اس 7 کراس‌بک رونمایی خواهد شد تا این مدل همچنان بتواند در بازار شاسی بلندهای کامپکت رقیبانش را به چالش بکشد. پیش از رونمایی رسمی این مدل در اواخر این ماه، یک نسخه استتارشده از آن در آلمان مشاهده شده است.

DS 7 کراس‌بک در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و حالا پنجمین سال از عمرش را می‌گذراند. در این مدت، رقبای اصلی آن یعنی بی ام و X1، ولوو XC40 و مرسدس بنز GLA تا حدودی ارتقا پیدا کردند، بنابراین زمان آن فرا رسیده است تا DS نیز شاسی بلند پرچمدار خودش را به‌روزرسانی کند.

پوشش استتاری به خوبی جزئیات این مدل را پنهان می‌کند، اما می‌توانیم سپر جلوی مجدداً طراحی‌شده را ببینیم. به نظر می‌رسد که جلوپنجره بزرگتر شده و الگوی کندومانند جدید و لبه‌های زاویه‌دار بیشتری دارد. چراغ‌های جلوی LED جدید باریک‌تر از نسخه قبلی هستند، در حالی که ورودی هوای مرکزی طراحی زیباتری دارد و یک اسکید پلیت آلومینیومی در زیر آن قرار گرفته است. چراغ‌های روز عمودی هم احتمالاً شبیه مدل DS 4 طراحی شده باشند.

نمای کناری هیچ پوششی ندارد چون طراحان چیزی را در آن تغییر ندادند. شاید در DS 7 جدید شاهد استفاده از چرخ‌های جدیدی باشیم، اما این نسخه دارای همان چرخ‌های قدیمی است که خط و خش‌های زیادی هم روی آن‌ها دیده می‌شود.

در نمای پشتی، نیازی به تغییرات زیاد نیست چون دی اس 7 با وجود سن زیادش کاملاً مدرن به نظر می‌رسد. سپر عقبی به نظر شبیه نسخه قبلی است و لوله‌های اگزوز دوگانه و دیفیوزر کرومی را حفظ کرده، اما ممکن است چراغ‌های عقب LED کمی تغییر کرده باشند.

حتی تصویری از کابین خودرو لو رفته که نشان می‌دهد این نمونه اولیه دارای تریم اوپرا است. احتمالاً نرم‌افزار خوشه ابزار دیجیتالی ۱۲ اینچی و نمایشگر لمسی سرگرمی رسانه‌ای ۱۲ اینچی به‌روزسانی می‌شود و امکانات اتصالی بیشتری خواهند داشت.

DS 7 کراس‌بک نسخه لوکس شاسی بلندهای پژو 3008، سیتروئن C5 ایرکراس و اوپل گرندلند محصول استلانتیس است. مانند مدل‌های ذکرشده، این خودرو روی پلتفرم EMP2 ساخته شده و در حال حاضر با پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی و پلاگین هیبریدی در دسترس است.

نسخه پلاگین هیبریدی که E-Tense نامیده می‌شود قطعاً یکی از نسخه‌های فیس‌لیفت خواهد بود و با سیستم دیفرانسیل جلو و تمام چرخ محرک عرضه خواهد شد. حتی این احتمال وجود دارد که DS محدوده پیمایش این مدل‌ها را افزایش دهد. یک گزینه احتمالی دیگر می‌تواند جایگیزینی موتور احتراق داخلی کنونی با پیشرانه بنزینی نیمه‌هیبریدی 1.2 لیتری پیورتک باشد که به زودی در بسیاری از مدل‌های جدید استلانتیس استفاده خواهد شد.

علاوه بر دی اس 7 کراس‌بک که در هفته‌های آتی رونمایی خواهد شد، DS اتومبیلز همچنین قصد رونمایی از دی اس 3 کراس‌بک را دارد که چند روز پیش تصاویری از آن هم لو رفته بود. علاوه بر این دو مدل،‌ خط تولید چهار مدلی این خودروساز شامل هاچ‌بک کامپکت DS 4 و لیموزین DS 9 می‌شود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا