کسب درآمد ماهیانه نامحدود کسب کنید در کمپین میلیاردرشو صرافی بیت 24


کسب درآمد ماهیانه نامحدود کسب کنید در کمپین میلیاردرشو صرافی بیت 24

رپورتاژ: بازار ارز دیجیتال بستر اقتصادی بسیار پویا و رو به رشدی است و راه‌های متعدد و متنوعی برای کسب درآمد نامحدود در این فضا وجود دارد. دنیای رمز ارزها پراز فرصت‌های درآمدزایی است! هروقت صحبت از کسب درآمد از فضای کریپتو می‌شود، ذهن‌ها اول به سمت ترید و کسب سود از نوسانات بازار می‌رود، … The post کسب درآمد ماهیانه نامحدود کسب کنید در کمپین...

رپورتاژ: بازار ارز دیجیتال بستر اقتصادی بسیار پویا و رو به رشدی است و راه‌های متعدد و متنوعی برای کسب درآمد نامحدود در این فضا وجود دارد. دنیای رمز ارزها پراز فرصت‌های درآمدزایی است! هروقت صحبت از کسب درآمد از فضای کریپتو می‌شود، ذهن‌ها اول به سمت ترید و کسب سود از نوسانات بازار می‌رود، اما ترید تنها راه کسب درآمد نیست. روش‌های کسب درآمد از این حوزه آنقدر متنوع و نامحدود است که شاید شما را متعجب کند! یکی از آن‌ها کمک به صرافی‌ های ارز دیجیتال برای جذب کاربر جدید و سپس مشارکت در سود آن‌ها است. کسب درآمد نامحدود از صرافی بیت ۲۴ به شیوه‌ای مشابه امکان‌پذیر است.

شما می‌توانید با معرفی بیت ۲۴ به دوستان خود، تا حداکثر ۲۰ درصد کارمزد سفارش‌های خرید آن‌ها را دریافت کنید. در کمپین «میلیاردرشو» این صرافی که از ۱۶ الی ۳۱ خرداد در حال برگزاری است، با معرفی دوستان خود علاوه بر کسب یک منبع درآمدزایی نامحدود و همیشگی، جایزه‌ای نقدی نیز دریافت خواهید کرد. این جایزه می‌تواند به بالای ۱ میلیارد تومان برسد! نکته اینجاست که هیچ قرعه کشی وجود ندارد و همه می‌توانند جایزه میلیارد تومانی را دریافت کنند.

کسب درآمد از طریق ترید در صرافی های ارز دیجیتال

با تحلیل بازار کریپتو، می‌توان قبل از پامپ یا دامپ شدن یک رمزارز، اقدام به معامله آن کرد. دو ابزار تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد تا بتوانند بازار را درک کنند، فکر بقیه‌ی خریداران و فروشندگان را بخوانند (مخصوصا خریداران و فروشندگان بزرگ که با عنوان نهنگ شناخته می‌شوند) و از نوساناتی که در بازار بوجود می‌آیند سود کسب کنند.

پتانسیل کسب درآمد از طریق ترید نامحدود است اما ریسک بسیار بالایی دارد و ممکن است دارایی کاربر طی یک چشم برهم زدن دود شود؛ اگر تریدر در تحلیل خود اشتباه کند، متضرر خواهد شد. اما این ریسک‌ها در کسب درآمد نامحدود از سیستم ریفرال وجود ندارند. بیت ۲۴ همانند بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال دنیا به شما اجازه می‌دهد با معرفی دوستان خود، بدون ریسک درآمد کسب کنید. پاداش این مشارکت در کمپین «میلیاردرشو» چند برابر می‌شود.

کسب درآمد نامحدود و بدون ریسک از طریق ریفرال

تصور کنید بدون ریسک حتی یک ریال، کسب درآمد میلیاردی کنید. این فرصتی است که صرافی بیت ۲۴ دراختیار مشتریان خود قرار داده است. برعکس ترید کردن که پراز ریسک است، این روش ریسکی را به همراه ندارد. از طرفی مانند تریدکردن سقفی هم برای میزان درآمدی که کسب می‌کنید وجود ندارد.

با دعوت از دوستان خود برای ثبت نام در صرافی بیت ۲۴، با هر خریدی که دوستان شما انجام می‌دهند، ۲۰% از کارمزد خرید ارزهای دیجیتال توسط آنها به شما تعلق می‌گیرد. در ضمن عدد ۲۰% قابل تغییر است و شما می‌توانید با انتخاب درصد کمتر، به دوستانتان تخفیف بدهید.

در کمپین میلیاردرشو صرافی بیت ۲۴ درآمد بیشتری کسب کنید

صرافی بیت ۲۴ فرصت فوق‌العاده‌ای را برای مشتریان خود فراهم کرده تا با دعوت از دوستان خود، علاوه بر دریافت کمیسیون مربوط به معاملات دوستان، جوایز نقدی دریافت کنند. در این کمپین فوق‌العاده که تا آخر خرداد ادامه دارد، با دعوت از دوستانتان، به ازای ۳۰ نفر اولی که با دعوت شما ثبت نام کنند و مرحله احراز هویت را پشت سر بگذارند، به ازای هر نفر ۵۰هزار تومان جایزه نقدی دریافت می‌کنید. از نفر ۳۱ام تا ۱۵۰ام به ازای هرنفر ۷۰هزار تومان جایزه به شما تعلق می‌گیرد. با افزایش تعداد کاربران دعوت شده، مبلغ پرداختی به ازای هر نفر بیشتر می‌شود. جزئیات بیشتر را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

کسب درآمد ماهیانه نامحدود کسب کنید در کمپین میلیاردرشو صرافی بیت 24

گفتنی است که برای دریافت جوایز نیازی نیست که یک پله کامل شود و شما به هر تعدادی که کاربر دعوت کرده باشید جایزه را دریافت خواهید کرد. همچنین ۲۰% از کارمزد معاملات خرید این افراد هم به طور دائمی به شما تعلق خواهد گرفت. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

چگونه در صرافی بیت ۲۴ ثبت نام کنیم؟

فرآیند ثبت نام در صرافی بیت ۲۴ خیلی ساده است و کمتر از چند دقیقه طول می‌کشد. وارد صفحه اصلی وب سایت به نشانی bit24.cash شوید. خرید و فروش ارز دیجیتال امکانی است که علاوه بر شرکت در کمپین با ثبت نام در صرافی بیت ۲۴ به دست خواهید آورد. سپس روی گزینه «ورود یا ثبت نام» کلیک کنید. در مرحله اول، شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید. سپس کد یکبار مصرف ارسال شده به شماره همراهتان را در مرحله بعد وارد کنید.

کسب درآمد ماهیانه نامحدود کسب کنید در کمپین میلیاردرشو صرافی بیت 24

در مرحله بعد اطلاعات خواسته شده را در کادر مشخص وارد کنید. سپس فرآیند احراز هویت را هم انجام دهید. به همین سادگی ثبت نام شما در صرافی بیت ۲۴ کامل شد.

کسب درآمد ماهیانه نامحدود کسب کنید در کمپین میلیاردرشو صرافی بیت 24

حالا می‌توانید اقدام به خرید و فروش بیش از ۳۵۰ رمز ارز کنید. همچنین می‌توانید برای خود کد دعوت بسازید و برای ثبت نام در اختیار دوستانتان قرار بدهید تا قادر به شرکت در کمپین «میلیاردرشو» باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق