نردبان هیدرولیکی در راه آتش نشانی اسلامشهر


نردبان هیدرولیکی در راه آتش نشانی اسلامشهر

اسلامشهر- ایرنا - اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر به اتفاق آرا خرید نردبان هیدرولیکی 32 متری را برای آتش نشانی این شهر را تصویب کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بیست و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر اسلامشهر در حالی برگزار شد که ۱۶ لایحه در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت؛ بی شک اما مهمترین لایحه و دستورکار اعضای شورای شهر اسلامشهر تصویب خرید نردبان هیدرولیکی برای آتش نشانی این شهر بود.

محسن حمیدی شهردار اسلامشهر در این جلسه گفت: با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در زمان عملیات و افزایش بلند مرتبه سازی در اسلامشهر، خرید یک دستگاه نردبان هیدرولیکی ۳۲ متری به مبلغ حدوداً ۳۶۰ میلیارد ریال برای این سازمان ضروری است.

وی همچنین در خصوص لایحه درخواست مدیرکل راه آهن تهران جهت اجرای زیرگذر سوسنگرد و ارائه ضمانت تاکید کرد: به منظور تسریع در اجرای پروژه عظیم کمربندی شمالی و اجرای زیرگذر سوسنگرد و عبور از خط گرم راه آهن مدیرکل راه‌آهن تهران جهت انعقاد قرارداد درخواست ارائه ضمانت به مبلغ ۶ میلیارد ریال را داشته و به دلیل اهمیت اجرای پروژه و بهره برداری در مورد مقرر به صورت دو فوریتی تقدیم شورا شده است.

پس از اظهارات شهردار و اعضای شورای شهر در این باره، در نهایت لایحه دو فوریتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برای خرید نردبان هیدرولیکی ۳۲ متری به تصویب تمامی اعضا رسید.

همچنین لایحه ارائه ضمانت برای شرکت راه آهن جهت اجرای زیرگذر سوسنگرد در پروژه کمربندی شمالی و لایحه فروش اموال غیر منقول با ارزش کارشناسی بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال در اقساط حداکثر ۴ ماهه هم در این جلسه مطرح شد و به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

شورای اسلامی شهر اسلامشهر ۹ عضو دارد.

اسلامشهر با جمعیتی حدود ۶۰۰ هزار نفر در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی