سرگذشت مهاجر سرزمین آفتاب در قاب تلویزیون


سرگذشت مهاجر سرزمین آفتاب در قاب تلویزیون

ویژه‌برنامه «مهاجر سرزمین آفتاب» با موضوع زندگی مادر شهید محمد بابایی هر شب از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

خانم کونیکو یامامورا (سبا بابایی) مادر ژاپنی‌الاصل شهید محمد بابایی ۱۹ ساله با داستانی متفاوت در عرصه فرهنگ مقاومت و ایثار این روز‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان خاتم‌الانبیا بستری است.

گفت‌وگو با نویسندگان کتاب زندگینامه این مادر گرانقدر، نویسندگان و راویان دفاع مقدس ، همسفران او در تیم پارالمپیک والیبال ۲۰۲۰ ایران و دوستانی که به واسطه فعالیت‌های فرهنگی و انسان‌دوستانه خانم بابایی با او آشنا هستند از جمله بخش‌های این ویژه‌برنامه است.

این مادر شهید علاوه بر فعالیت در سال‌های انقلاب و دفاع مقدس، عضو انجمن حمایت از جانبازان شیمیایی نیز بود و در سال‌های ابتدایی راه‌اندازی رادیو ژاپنی، فعالانه در پایه‌گذاری این رسانه نقش آفرینی کرد و تا سال‌ها به عنوان کارشناس با این رادیو همراه بود.

روز گذشته پیمان جبلی رئیس رسانه ملی نیز با حضور در بیمارستان خاتم‌الانبیا به عیات از خانم بابایی پرداخت.

پیش از این کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» توسط حمید حسام و مسعود امیرخانی با موضوع خاطرات کونیکو یامامورا (سبا بابایی) یگانه مادر شهید ژاپنی نگاشته شده و نام این ویژه‌برنامه نیز برگرفته از عنوان این کتاب است.

سرگذشت مهاجر سرزمین آفتاب در قاب تلویزیون

ویژه‌برنامه «مهاجر سرزمین آفتاب» به تهیه‌کنندگی هادی خدادی به صورت زنده هر شب بعد از بخش خبری ۲۰:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403