جزئیات قتل زینب گلیج، معاون اداره آموزش و پرورش تنکابن


جزئیات قتل زینب گلیج، معاون اداره آموزش و پرورش تنکابن

در نهایت نیز 19 خرداد خانواده زینب گلیج که پیش‌تر خبر مفقود شدن او را داده بودند، برای شناسایی به پزشکی قانونی کلاردشت مراجعه می‌کنند. آن‌ها تایید می‌کنند که جسد مربوط به زینب گلیج معاون اداره آموزش و پرورش تنکابن است.

فرارو- شانزده روز قبل بود که رسانه‌های محلی مازندران خبر از مفقود شدن زینب گلیج، معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان تنکابن و دختر شهید عباسعلی گلیج دادند. حالا دادستان تنکابن تایید کرده که او به قتل رسیده است.

به گزارش فرارو، احسان وحیدی در این رابطه گفته که حادثه در منطقه کلاردشت رخ داده است. اما نگفته که شکل قتل به چه صورتی بوده و چه جزئیاتی تاکنون به دست آمده است. او تنها اشاره کرده که پس از بررسی پرونده نتیجه قطعی به اطلاع عموم می‌رسد.

اما شاخه محلی تابناک جزئیاتی غیر رسمی از این حادثه روایت کرده است. طبق ادعای این رسانه، با تجسس پلیس ده روز قبل جسد یک زن که به نیمه دفن شده بود در ضلع شرقی کشتارگاه کلاردشت که نزدیک به ۲۰۰ متر از جاده فاصله داشت کشف شد. ولی به علت مشخص نبودن چهره، امکان شناسایی فراهم نبوده است.

بررسی جسد نیز نشان از وجود آثار جراحت روی سر این زن داشته است. در نهایت نیز ۱۹ خرداد خانواده زینب گلیج که پیش‌تر خبر مفقود شدن او را داده بودند، برای شناسایی به پزشکی قانونی کلاردشت مراجعه می‌کنند. آن‌ها تایید می‌کنند که جسد مربوط به زینب گلیج معاون اداره آموزش و پرورش تنکابن است.

طبق اعلام این رسانه، زینب گلیج متاهل و دارای دو فرزند است. اما هنوز مشخص نیست که چه فرد یا افرادی دست به چنین جنایتی زده اند و انگیزه آن‌ها در دست بررسی پلیس قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...