وزیر خارجه پاکستان: پاکستانی‌ها علاقه ویژه‌ای به زیارت بارگاه منور رضوی دارند


وزیر خارجه پاکستان: پاکستانی‌ها علاقه ویژه‌ای به زیارت بارگاه منور رضوی دارند

مشهد-ایرنا- وزیر امور خارجه پاکستان گفت: پاکستانی‌ها جمعیت زیادی از زائران خارجی حرم امام رضا(ع) را به خود اختصاص می‌دهند و آنان علاقه ویژه‌ای برای سفر به مشهد و زیارت آن امام همام دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "بلاول بوتو زرداری" روز چهارشنبه در بدو ورود به مشهد و هنگام استقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی از وی در فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌نژاد مشهد، از میزبانی ویژه ایران بویژه در نخستین دیدارش با مقامات این کشور قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: دیروز ملاقات ویژه‌ای با رییس جمهور ایران داشتم که این نخستین دیدار من با یکی از مقامات ایرانی برای همیشه در ذهنم خواهد ماند.

وزیر امور خارجه پاکستان ادامه داد: رییس جمهور ایران در این دیدار به این نکته اشاره کرد که بعد از ایرانیان، پاکستانی‌ها دومین جامعه مسلمانی هستند که به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند.

زرداری سفرها و دیدارهای بین مقامات دو کشور ایران و پاکستان را در توسعه روابط آنها بسیار پراهمیت دانست و گفت: یکی از سیاستهای دولت پاکستان تقویت این روابط با ایران و گسترش هر چه بیشتر آن است که حداکثر تلاش خود را در این زمینه خواهم کرد.

وی اضافه کرد: مردم پاکستان همواره قدردان میزبانی شایسته ایرانی‌ها بوده‌اند و امید است بعد از پایان کرونا روابط بین دو کشور در بخشهای مختلف بیش از پیش گسترش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: علقه‌های خوب مذهبی، سیاسی و فرهنگی بین دو کشور ایران و پاکستان وجود دارد.

حسن جعفری افزود: روابط گسترده بین دو کشور ایران و پاکستان بویژه در حوزه زیارت، این امید را بوجود می آورد که در آینده این روابط روشن‌تر و پربارتر از گذشته باشد.

وزیر امور خارجه پاکستان در سفر یکروزه خود به مشهد مقدس پس از زیارت بارگاه منور رضوی با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا