برق 30 اداره دولتی پرمصرف استان تهران قطع شد


برق 30 اداره دولتی پرمصرف استان تهران قطع شد

مجری پاسخگویی بار ادارات شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: برق 30 اداره دولتی و دستگاه اجرایی پرمصرف در شهرستان‌های استان تهران قطع شد.

آقای ولی الله ناصری گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از طریق مرکز پایش خود، مصرف برق ادارات را به صورت هوشمند رصد کرده و در صورت عدم رعایت مدیریت مصرف از سوی ادارات پس از هشدار و اخطار قبلی، نسبت به قطع جریان برق آن‌ها اقدام می‌کند.

بسیاری از ادارات استان، همکاری مناسبی در پاسخگویی بار و رعایت سقف تعیین شده مصرف دارند؛ علاوه بر آن تعدادی از ادارات نیز مولد‌های اضطراری خود را در مدار قرار می‌دهند و کمک مضاعفی به شرکت‌های توزیع در دوره اوج مصرف می‌کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ هم گفت: روز چهارشنبه ۲۵ خرداد، برق ۱۵ دستگاه اداری که مصوبه هیات وزیران مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق را رعایت نکرده اند، قطع شد اما با ابلاغ این مصوبه مصرف برق شهر تهران در ساعات اوج مصرف میان روز، کاهش قابل ملاحظه ای داشته است.

بیشتر بخوانید:

اسامی ادارات پرمصرف از هفته آینده رسما اعلام می‌شود

بر اساس مصوبه هیئت وزیران در روز‌های اوج مصرف برق در ماه‌های گرم سال، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیرو‌های مسلح و نهاد‌های عمومی غیردولتی موظفند نسبت به کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به مصرف دوره مشابه پارسال و در ساعات غیراداری به میزان ۶۰ درصد مصرف جاری با اولویت خاموش کردن روشنایی غیرضروری و سامانه‌های سرمایشی اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر