پلنگ آلمانی نسل جدید تانک ها


پلنگ آلمانی نسل جدید تانک ها

پنتر اولین در نوع خود است، یک مفهوم کاملاً جدید از MBT که توسط فناوری دیروز محدود نشده است. پنتر یا همان پلنگ با تکیه بر برخی از آخرین فناوری‌ها، از ابتدا برای ارائه آن طراحی شد.

پلنگ آلمانی نسل جدید تانک ها

پنتر اولین در نوع خود است: یک مفهوم کاملاً جدید از MBT که توسط فناوری دیروز محدود نشده است. پنتر یا همان پلنگ با تکیه بر برخی از آخرین فناوری‌ها، از ابتدا برای ارائه آن طراحی شد.

بالاترین میزان مرگ و میر در میدان نبرد، همراه با یک مفهوم بقای یکپارچه و مرتبط
ستون فقرات داده NGVA کاملا دیجیتالی برای فعال کردن
قابلیت های عملیاتی نسل بعدی و اتوماسیون.

این امکان کاهش اندازه خدمه را فراهم می کند، که راه را برای گزینه های برجک بدون سرنشین و تیم انسان-ماشین هموار می کند.

بسیار کشنده

تطابق بی نظیر مرگبار با سیستم تفنگ آینده 130 میلی متری (FGS) و پیوندهای حسگر به تیرانداز بهینه شده.

بسیار محافظت شده است

اولین MBT که یک مفهوم بقای یکپارچه از سنسورهای روی و خارج از پلتفرم همراه با حفاظت فعال، واکنشی و غیرفعال و یک سیستم حفاظت از حمله بالا اختصاص داده شده را اتخاذ کرد.

کاملا دیجیتالی شده

اولین مورد برای MBT: پلنگ حول یک معماری دیجیتال مطابق با استاندارد NGVA طراحی شده است. این عامل کلیدی برای پشتیبانی تصمیم گیری و سیستم های اتوماسیون آینده است.

کشندگی

پلنگ توانایی اصلی "تسلط و نابود کردن" را برآورده می کند. با سیستم تفنگ آینده Rheinmetall متشکل از یک توپ 130 میلی متری، یک سیستم کنترل مهمات کاملاً خودکار و گزینه های تسلیحات اضافی مهمات HERO 120، پلنگ قدرت شلیک را برای حملات دوربرد در درگیری های چند هدفه متمرکز کرده است.

به ندرت قدرت مطلق یک تفنگ MBT چشمگیرتر بوده است. Future Gun System که توسط Rheinmetall توسعه داده شده است، به دلیل عملکرد خودکار لودر، برد کشتار 50 درصد طولانی‌تر (از 120 میلی‌متر) را با سرعت شلیک بی‌نظیر امکان می‌دهد. یک مسلسل 12.7 میلی متری هم محور مکمل تفنگ اصلی است. گزینه‌های ادغام چند ایستگاه سلاح کنترل‌شده از راه دور (RCWS) انعطاف‌پذیری را در نزدیکی و دفاع از هواپیماهای بدون سرنشین ایجاد می‌کنند. قابلیت اختیاری مهمات پرسه زن HERO 120 قابلیت حمله پلنگ را به اهداف غیر خط دید گسترش می دهد و بسته به نقش و الزامات ماموریت می توان آن را سوار کرد.

همه سلاح‌ها با مناظر هدف‌گیری و رایانه کنترل آتش از طریق معماری کاملاً دیجیتالی مرتبط هستند، که امکان عملیات شکارچی-قاتل و قاتل-قاتل، درگیری یکپارچه با هدف و پشتیبانی تصمیم‌گیری هوش مصنوعی در آینده را فراهم می‌کند.

بقا

پلنگ از یک مفهوم بقای پیشگامانه، کاملا یکپارچه، جامع و وزن بهینه شده استفاده می کند. علاوه بر معیارهای کلاسیک، معماری دیجیتال پلنگ با فناوری‌های حفاظت فعال، واکنشی و غیرفعال، بقای داخل و خارج از هواپیما را ممکن می‌سازد.

پلنگ با قابلیت تشخیص قبل از شلیک پیکربندی شده است که به آن امکان می دهد ابتدا ضربه بزند. تهدیدات از بالا توسط Rheinmetall TAPS (سیستم حفاظت از حمله بالا) شکست می خورد. سیستم تیرگی دود ROSY به عنوان بخشی از سیستم بقا ارائه شده است که به طور کامل با معماری دیجیتالی ادغام می شود تا اقدامات دفاعی اضافی را امکان پذیر کند. ویژگی برجسته بقا بدون شک حفاظت فعال KE است که سطوح حفاظت را بدون تأثیر بر وزن سیستم افزایش می دهد.

به عنوان یک سیستم طراحی شده برای عملکرد در یک طیف الکترومغناطیسی مورد بحث، پلنگ کاملاً سایبری سخت شده است.

حفاظت واکنشی و غیرفعال

سیستم واکنشی مبتنی بر حسگر

حفاظت غیر فعال

حفاظت فعال

محافظت در برابر KE کالیبر بزرگ

محافظت در برابر ATGM

سیستم تاری دود ROSY

سیستم حفاظت از حمله برتر (TAPS)

حفاظت مین

پهپادهای راین متال

قابلیت تشخیص قبل از شلیک

تحرک

وزن جنگی تنها 59 تن، تحرک بسیار بیشتری را نسبت به سیستم های فعلی فراهم می کند. این آن را در دسته وزنی برنده نبرد قرار می دهد و همچنین بدون آماده سازی با مشخصات تونل AMovP-4L مطابقت دارد: شرطی که هیچ ارتقای فعلی MBT برآورده نمی شود. در نتیجه، پلنگ در تحرک تاکتیکی و استراتژیک برتر است.

وزن رزمی:

برد: > 500 کیلومتر

متناسب با مشخصات تونل AMovP-4L 9 t

طرح مفهمی

پلنگ یک تانک واقعاً نرم افزاری است که به طور کامل قادر به جمع آوری و انتشار اطلاعات در میدان نبرد چند دامنه ای است. ادغام عمیق BMS مدرن و سیستم‌های ارتباطی تعریف‌شده توسط نرم‌افزار، نیروها را قادر می‌سازد تا در محیط‌های رزمی مشترک مانند پیوندهای سنسور به تیرانداز بین پلتفرم عمل کنند.

پلنگ برای کنترل وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین اختصاص داده شده مانند هواپیماهای بدون سرنشین داخل یا خارج از هواپیما، مهمات سرگردان و طیف وسیعی از وسایل نقلیه زمینی بدون سرنشین طراحی شده است.

سیستم کاملاً دیجیتالی و ایستگاه‌های مشترک خدمه، عاملی برای تیم‌سازی واقعی انسان و ماشین و کنترل UGV‌های بال‌من هستند که قابلیت‌هایی مانند دفاع هوایی در سطح جوخه و دفاع از هواپیماهای بدون سرنشین را پوشش می‌دهند.

فرمان پذیری

بر اساس نیازهای خدمه، ما ایستگاه های کاری را توسعه داده ایم که در یکپارچگی آنها بی نظیر است.

پلنگ برای خدمه سه نفره طراحی شده است که از ساختارهای نیروی آینده با تعداد کمتر سرباز پشتیبانی می کند. دو ایستگاه خدمه در شاسی قرار دارد که یکی به راننده و یک ایستگاه اختیاری به فرمانده شرکت، یک اپراتور هواپیمای بدون سرنشین یا یک خلبان وینگمن اختصاص داده شده است.

معماری کاملا دیجیتالی NGVA امکان یکپارچه سازی یکپارچه حسگر و افکتور را در داخل پلتفرم و بین پلتفرم فراهم می کند. تکالیف کنترل سنسور و سلاح را می توان فوراً بین اعضای خدمه منتقل کرد. هر ایستگاه کاری می تواند بدون کاهش عملکرد، وظایف و نقش ها را از دیگران تحویل دهد و تحویل بگیرد. از آنجایی که برجک و کنترل تسلیحات نیز در اختیار ایستگاه های کاری شاسی قرار می گیرد، ارتقاءهای آینده در حال برنامه ریزی شامل برجک های بدون سرنشین و پلنگ های کنترل از راه دور است.

پتانسیل مشارکت

به پلنگ لیپ بپیوندید و به شکل مشترک سیستم کمک کنید. با درگیر شدن با رویکرد توسعه نوآورانه Rheinmetall، اپراتورها، نگهبانان، تدارکات و متخصصان تدارکات همه کشورهای کاربر فعلی و آینده می توانند آینده را فعال کنند - با هم زیستگاه پلنگ را شکل دهند.

راین متال در ایجاد زنجیره‌های عرضه جهانی محصولات و تعامل با کشورهای کاربر به منظور ارائه محتوای صنعتی ملی و قابلیت حاکمیتی، شجره‌ای دارد.

پایداری

با پلنگ، یک مفهوم کاملاً جدید MBT در حال زنده شدن است: مفهومی که با ملاحظات MBT های فعلی محدود نمی شود. از ابتدا به گونه ای طراحی شده است که به راحتی می توان آن را به روز کرد و به جدیدترین قابلیت ها و امکانات مجهز کرد. معماری سیستم باز مدولار NGVA توسعه مارپیچی را امکان پذیر می کند که می تواند به طور منظم مطابق با چرخه های نوآوری به روز شود.

پلنگ اولین محصول از خانواده جدید MBT است. در آینده نزدیک، نوآوری های بیشتری وجود خواهد داشت که از عملیات سازگار با محیط زیست در زمان صلح و بهینه سازی بیشتر از نظر اتوماسیون و اثربخشی پشتیبانی می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق