10 تا از زیباترین زنان فیلیپینی در سال 2022!


10 تا از زیباترین زنان فیلیپینی در سال 2022!

شما به دنبال خیره‌کننده‌ترین دختران در فیلیپین هستید .ما در این مطلب به بررسی 10 تا از زیباترین دختران مشهور فیلیپین می پردازیم با دلگرم همراه باشید.

دختران احتمالاً خیره کننده ترین مخلوق خدا روی زمین هستند. زنان زیبای متعددی در جهان وجود دارند، اما نکته مهم در مورد دختران فیلیپینی یک چیز خاص است. فیلیپین به‌خاطر سواحل، جزایر، کوه‌ها، وب‌سایت‌های تاریخی و میوه‌های خوش‌طعم به طور گسترده به شهرت رسیده است. علاوه بر این، فیلیپین می‌تواند به خاطر دخترانش معروف باشد. در این مقاله ۱۰ دختر برتر فلیپینی برتر را گردهم جمع کردیم با ما همراه باشید.

10. Laura Lehmann

10 تا از زیباترین زنان فیلیپینی در سال 2022!

لورا لمان بازیگر، مانکن، مجری تلویزیون و Miss World فیلیپین 2017 است. او در 16 ژوئیه 1994 در ماکاتی، فیلیپین به دنیا آمد. او در Binibining Pilipinas در سال 2014 نایب قهرمان اولیه شد و در Miss World در سال 2017 با یک هدف و رتبه 40 برتری کسب کرد. Lehmann در فیلم‌های The annulment، Elise، و تعدادی فیلم دیگر به عنوان مجری تلویزیونی مانند Upfront در UAAP و Shakeys V- League انجام داد. در سال 2020، این مانکن خیره‌کننده فیلیپینی به تعدادی از فعالیت‌های One Sports در زیر یک قرارداد مدیریتی با انجمن GMA تبدیل شد. او در سال 2021 با فون پسومال ازدواج کرد و در حال حاضر 192 فالوور خوب در اینستاگرام دارد.

9. Katarina Rodriguez

10 تا از زیباترین زنان فیلیپینی در سال 2022!

کاتارینا رودریگز بازیگر فیلیپینی، مانکن و ورزشکار است. او در ۱ اوت ۱۹۹۲ در اورلاندو از پدر و مادر فیلیپینی متولد شد. پس از کالج، او همراه با خانواده‌اش به فیلیپین نقل مکان کرد. رودریگز 5 فوت و 7 اینچ قد دارد و دارای چشم‌های قهوه‌ای ملایم و موهای قهوه‌ای با چهره‌ای فوق‌العاده است . بدون شک او همچنین می‌تواند یکی از دختران خیره‌کننده فیلیپینی در سال 2022 باشد، زیرا او عناوین متعددی را در مسابقات با شکوه دریافت کرده است. او در سال 2018 عنوان Miss World فیلیپین را کسب کرده است. او همچنین می‌تواند دارنده عنوان Binibining Pilipinas Intercontinental 2017 باشد. در سطح بین المللی او از تعداد کمی از تولیدکنندگان اصلی حمایت می کند که از اچ آی وی، صلح حمایت می کنند و فرستاده Save the Kids فیلیپین است. او با نینو باربر ازدواج کرده و یک پسر دارد.

8. Mutya Johanna Datul

10 تا از زیباترین زنان فیلیپینی در سال 2022!

جوهانا داتول متقابلا یکی دیگر از دختران فیلیپینی خیره‌کننده در حوزه اجرا و مدلینگ است. او همچنین یک دارنده عنوان مسابقه باشکوهی بوده است که در سال 2013 عنوان Binibining Pilipinas Supranational را کسب کرده است. او اولین برنده عنوان Miss Supranatural در سال 2013 از آسیا و فیلیپین و دارنده عنوان تاکنون بوده است. داتول دارای شخصیتی استثنایی و طبیعتی است که او را برای پیروانش بسیار جذاب می کند. پس از موفقیت‌هایش، او در تلویزیون و فیلم‌هایی ظاهر شد که یادآور متقلب‌های Sleezebag، Indak و Luv U بودند. او مشاور تایلند Mister و Miss Supranational 2022 انتخابی است. علاوه بر این، او با Viva Movies Expertise وابستگی دارد و به زودی در Sanngano، Sangago در Sanggwapo ستاره می‌کند.

7. Kelsey Merritt

10 تا از زیباترین زنان فیلیپینی در سال 2022!

کلسی آلن مریت یک مانکن معروف فیلیپینی-آمریکایی است. او در ۱ اکتبر ۱۹۹۶ در فیلیپین به دنیا آمد. او اولین دختر فیلیپینی است که در Victoria's Secret Vogue Present قدم زد و در صفحات مجله فعالیت های ورزشی آمریکایی چالش لباس شنا Illustrated مطمئناً، او در واقع سزاوار هفتمین رتبه در این 10 دختر خیره کننده فیلیپینی در سال 2022 است. مریت تحقیقات خود را در فیلیپین و وظایف مدلینگ خود در نیویورک را به طور همزمان انجام داد. بعداً به نیویورک منتقل شد و ویلهلمینا را امضا کرد. در سال 2019، با نشان دادن در مجله فعالیت‌های ورزشی، به انجمن در نیویورک پیوست. او از ژوئن 2020 با Viva Artist شرکت قرارداد دارد.

6. Rabiya Mateo

10 تا از زیباترین زنان فیلیپینی در سال 2022!

ما از Miss Universe فیلیپین، Rabiya Mateo چشم‌پوشی می‌کنیم، در حالی که خیره‌کننده‌ترین دختران فیلیپین 2022 را معرفی می‌کنیم. او همچنین برنده Miss Iloilo Universe 2020 بوده است. او در 1 نوامبر یک بازیگر زن به دنیا آمده است. 1996. او در «دوشیزه جهان 2020» در «پرایم» 21 و در دوره مقدماتی برای نشان دادن فیلیپین در تمام فاصله زمانی «کووید.19» حضور داشت. او یک دختر استثنایی با شکوهی صمیمانه است. Mateo از سال 2021 با Geo Community قرارداد دارد و در KMJS: Gabi ng Lagim IX، Want ko Lang: Magkaibigan و Agimat ng Agila ظاهر شد. او دارای دیپلم است و به عنوان مدرس و داور در مانیل کار می کند. او 2.4 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد .

5. Janella Salvador

10 تا از زیباترین زنان فیلیپینی در سال 2022!

جانلا ماکسین دزیدریو سالوادور بازیگر، مانکن، خواننده و ترانه‌سرا است که در فیلیپین متولد شده است. او به یکی از جوان‌ترین چهره‌های مراقبت از پوست Garnier تبدیل شد. او به‌طور گسترده به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین و خیره‌کننده‌ترین دختران فیلیپینی در سال 2022 شناخته می‌شود. اولین کار او، «مواظب باش» با قلب کرونری من، درام تلویزیونی موفقی است که شهرت به دست آورده است. قراردادهایی با Star Magic و Regal Leisure از سال 2014 تا به امروز دارد. سالوادور در مجموعه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و دیجیتالی زیادی ظاهر شده است که یادآور وارث، U-Flip، کلیک بر روی، مانند، اشتراک‌گذاری- Barter و Mars Revelos Darna هستند. 7.2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

4. Ivana Alawi

10 تا از زیباترین زنان فیلیپینی در سال 2022!

رتبه چهارم احتمالاً خیره کننده ترین دختر فیلیپینی تعلق دارد. او بازیگر، مانکن، یوتیوبر و خواننده است. اولین فعالیت او در GMA 7s Star Struck او را در Prime 22 قرار داد و بعداً با GMA middle و Star Music قرارداد امضا کرد. او در فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و موزیک‌هایی که یادآور فیلم‌های Open، A Household Affair، Sitsit و Inferno هستند، حضور داشته است. علوی یک کانال YouTube با یکی از بیشترین بازدیدها در فیلیپین دارد. این فیلیپینی به‌طور مکرر همراه با عکس‌ها و وبلاگ‌های زیبایش به‌روزرسانی می‌شود و به تعامل با دنبال‌کنندگانش ادامه می‌دهد. او صاحب یک برند مراقبت از پوست با عنوان ایوانا پورز است و ایده‌ها و کالاهای باشکوهش را به نمایش می‌گذارد.

3. Julia Barretto

10 تا از زیباترین زنان فیلیپینی در سال 2022!

جولیا بارتو یک مانکن و هنرپیشه است که در سال 1997 در فیلیپین متولد شد. او با کوکی به شهرت رسید و بعداً با Star Magic قرارداد امضا کرد و جوایز، فیلم‌های درجه یک و مجموعه‌ها را فتح کرد. او تعداد زیادی مجموعه تلویزیونی و فیلم در عنوان خود به همراه Block Z، Bahayna Pula، I’m U, Masked خواننده و Between Maybes دارد. این دختر خیره‌کننده فیلیپین به سلامت جسمی و روانی اختصاص دارد و یک سبک زندگی سالم و ورزش را ترویج می‌کند. از سال 2021 او با شرکت Viva Artist قرارداد دارد و از Star Magic جدا می‌شود. بارتو بیش از 11 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و 3 میلیون فالوور در فیس بوک دارد و در حال حاضر با جرالد اندرسون، بازیگر نقش آفرینی می کند.

2. Liza Soberano

10 تا از زیباترین زنان فیلیپینی در سال 2022!

یکی از پرطرفدارترین بازیگران زن جهان، لیزا سوبرانو در رتبه دوم این رکورد از خیره‌کننده‌ترین دختران فیلیپینی در سال 2022 قرار گرفت. او در چهار ژانویه 1998 در کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او یک مانکن، بازیگر، خواننده و اینفلوئنسر فیلیپینی-آمریکایی است. سوبرانو توسط مادرش به ایالات متحده معرفی شد و در 10 سالگی به طور کامل به فیلیپین نقل مکان کرد تا با پدرش اقامت کند. این بازیگر خیره‌کننده اهل فیلیپین دارای امتیاز اعتباری در نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌های متعددی است که یادآور «روش «تو هستی، با تو بساز» و باگانی است. او در میان 100 چهره خیره کننده 2017 و احتمالاً تحسین برانگیزترین دختر فیلیپین در سال 2018 است.

1. Silvia Cortesi

10 تا از زیباترین زنان فیلیپینی در سال 2022!

سیلویا کورتزی خیره‌کننده‌ترین دختر فیلیپینی در سال 2022 است. او در 15 دسامبر 1997 در پسای، فیلیپین به دنیا آمد. این زن فیلیپینی یک مانکن و برنده Miss Universe Philippines 2022 است. او اولین بار در مدلینگ در ایتالیا، Miss Earth Philippines 2018 در رم، و بعداً به فیلیپین منتقل شد.کورتزی سومین برنده فیلیپینی دو عنوان در سراسر کشور، Miss Earth و Univers است. او اخیراً در تعداد زیادی مجله ظاهر شد و در عکسی زیبا از شخصیت سیندرلا استفاده کرد. جدا از مدل‌سازی، کورتزی مشتاق است که مدرک لیسانس خود را در مدیریت واقعی املاک با دریافت مجوز مالکیت واقعی خود در فیلیپین به پایان برساند. او احتمالاً نماینده فیلیپین در مسابقه Miss Universe 2022 در دسامبر خواهد بود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا