24 کمیته برای برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای عشایری کشور فعال شد


24 کمیته برای برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای عشایری کشور فعال شد

شهرکرد_ ایرنا_ فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: 24 کمیته برای برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای عشایری کشور به میزبانی این استان تشکیل و فعال شده است.

سردار علی‌محمد اکبری چهارشنبه شب در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برگزاری کنگره شهدای عشایری کشور به میزبانی این استان یک رویداد مهم برای استان به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای ارائه خدمت در مناطق عشایری به‌ازای هر شهید عشایری یک خدمت افزود: براساس این برنامه‌ریزی باید ۱۰ هزار خدمت ارائه می‌شد که با تلاش‌های شبانه‌روزی ۲۵۰ هزار خدمت دامپزشکی، ۳۲ هزار خدمت پزشکی، ساخت مسکن، آب‌رسانی و جاده‌سازی در مناطق محروم عشایری انجام شد.

اکبری تصریح کرد: همچنین ۵۰ هزار بسته معیشتی و کمک‌های مومنانه بین مناطق محروم چهارمحال و بختیاری توزیع شد و همزمان با برگزاری نخستین کنگره شهدای عشایری کشور در استان ۱۲ هزار بسته دیگر توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: به‌مناسبت برگزاری این کنگره سه برنامه محوری شامل «شب شعر با شهدا»، «شهدای مدافع حرم جامعه عشایری» و «اجلاسیه کنگره» با حضور سخنرانان و میهمانان کشوری و استانی از ۲۹ تا ۳۱ خردادماه جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، نخستین کنگره شهدای جامعه عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری از ۲۹ تا ۳۱ خردادماه جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

در این نشست احکام اعضای جدید شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس