مشارکت در خواندن سرود سلام فرمانده بیانگر شعور و شور مردم به ارزش های دینی است


مشارکت در خواندن سرود سلام فرمانده بیانگر شعور و شور مردم به ارزش های دینی است

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: برنامه خودجوش و مردمی سلام فرمانده شور و شعور مردم ایران نسبت به ارزش های دینی و ملی را به دنیا اثبات کرده است.

سردار جمال شاکرمی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم سلام فرمانده شهر ایلام در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سعی و تلاش دشمن جدا کردن مردم به ویژه نسل جوان، نوجوان و کودکان ایران اسلامی از معنویت و باورهای دینی است که اما با پویش سرود فراگیر سلام فرمانده این بار نیز تیر دشمنان به سنگ خورد.

وی تاکید کرد: حضور بچه های کوچک به همراه والدین خود و همراهی جوانان و نوجوانان در این پویش ادای احترام آنها به ساحت قدسی امام زمان (عج) و امام رضا (ع) و تجدید بیعت دوباره با ولایت فقیه و آرمان های شهدای انقلاب اسلامی است.

شاکرمی ادامه داد: اقشار مختلف مردم به صورت خودجوش و بر اساس ارادت خالصانه و خاضعانه خود به اهل بیت (ع) در برنامه سلام فرمانده مشارکت می کنند.

وی تاکید کرد: طنین سرود همگانی سلام فرمانده موجب ایجاد حس عمیق حس همدلی و همراهی بین مردم شده و بیانگر بصیرت و روشنگری مردم نسبت به شعائر دینی و هویتی جامعه است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: حضور بچه های کوچک متولد دهه ۹۰ در اجرای سرود سلام فرمانده، ضمن مایوس کردن دشمنان از برنامه های مسموم رسانه ای و تبلیغاتی خود، جلوه ای خاص، باشکوه و دلگرم کننده به این ویژه برنامه بخشیده است.

به گزارش ایرنا، سرود همگانی سلام فرمانده با حضور خادمان حرم امام رضا (ع)، اقشار مردم ایلام و جمعی از مسوولان در محل دریاچه پارک کوثر برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش