امام جمعه شهرکرد: دستگاه‌های اجرایی برای عملیاتی شدن مصوبات سفر رییس‌جمهور کارگروه تشکیل دهند


امام جمعه شهرکرد: دستگاه‌های اجرایی برای عملیاتی شدن مصوبات سفر رییس‌جمهور کارگروه تشکیل دهند

شهرکرد_ ایرنا_ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دستگاه‌های اجرایی برای عملیاتی شدن سریع‌تر مصوبات سفر رییس‌جمهور و اعضای هیأت دولت سیزدهم به این استان کارگروه تشکیل دهند.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام چهارشنبه شب در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: عملیاتی شدن مصوبات سفر رییس‌جمهور و اعضای هیأت دولت سیزدهم به استان، مطالبه این شورا از دستگاه‌های اجرایی استان است.

وی افزود: تصویب اختصاص ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری در یک سفر قابل‌توجه است که بخش‌های مختلف از آن سهم دارند.

نکونام تصریح کرد: از این مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال سهم جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری است که باید بیشتر فعال شود تا بتواند این اعتبار را در زمان مشخص جذب و هزینه کند.

وی یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی استان سهم دقیق خود از اعتبارات سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری را مشخص و برای دنبال کردن و پیاده‌سازی آن اقدام کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این سفر از رییس‌جمهور تقاضا شد با توجه به فرارسیدن فصل سرد سال، مصوبات و اعتبارات اختصاص یافته به این استان را سریعتر ابلاغ کند.

وی با اشاره به لزوم سرعت عمل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای عملیاتی کردن مصوبات سفر رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت سیزدهم به استان گفت: در این راستا کارگروه‌های ویژه در ادارات تشکیل و فعال شود تا مردم نتایج این مصوبات را در دو سال آینده حس کنند.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور و تعدادی از اعضا هیات دولت روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه به چهارمحال و بختیاری سفر کردند و در نشست شورای اداری مصوبات مهمی برای توسعه استان تصویب کردند.

نکونام در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری در پایان ماه جاری اشاره و تاکید کرد: تمامی ظرفیت‌های استان برای برگزاری مطلوب‌تر این کنگره بسیج شود.

وی افزود: رسانه‌های گروهی، فضای مجازی، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب برای پوشش گسترده نخستین کنگره شهدای جامعه عشایری کشور اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، نخستین کنگره شهدای جامعه عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری از ۲۹ تا ۳۱ خردادماه جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

در این نشست احکام اعضای جدید شورای فرهنگی چهارمحال و بختیاری داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...