ممنوعیت اخذ دروس معارف در ترم تابستان دانشگاه


ممنوعیت اخذ دروس معارف در ترم تابستان دانشگاه

بر اساس ابلاغیه معاون آموزشی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها ارائه و اخذ دروس معارف در ترم تابستان دانشگاههای علوم پزشکی سطح کشور توسط دانشجویان ممنوع اعلام شد.

ممنوعیت اخذ دروس معارف در ترم تابستان دانشگاه
به گزارش راهبرد معاصر درحالیکه اکثر دانشگاههای علوم پزشکی سطح کشور در حال تدارک و برنامه ریزی جهت آغاز ترم تابستان در سطح دانشگاه خود می باشند؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر نیکزاد عیسی زاده معاون آموزشی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها در ابلاغیه ای خطاب به دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور، ارائه دروس معارف در ترم تابستان را ممنوع اعلام کرد.
دکتر عیسی زاده در این ابلاغیه صمن تاکید بر وظیفه نظارتی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها بر حسن اجرا و کیفیت ارائه دروس معارف و ارزیابی عملکرد استادان و دروس معارف بر اساس اسناد بالادستی (اساسنامه نهاد مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغیه های وزارتی) ملاک عمل در اجرای دوره های تابستانی دروس معارف در دانشگاههای وابسته به وزارت بهداشت را ممنوعیت ارائه این دروس در ترم تابستان این دانشگاهها عنوان کرد.
وی همچنین در ادامه افزود: بر این اساس برگزاری کلاسهای معارف برای دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی چه در سطح دانشگاه خود و چه به صورت مهمان وجاهت قانونی ندارد و باید به گونه ای برنامه ریزی گردد که دانشجویان دروس معارف خود را در طی دوران تحصیل خود ارائه و اخذ نمایند و از اخذ آن در ترم های تابستانه خودداری نمایند.
شایان ذکر است؛ پیش از این دانشجویان با هماهنگی با کارشناسان آموزش مربوطه خود می توانستند برخی دروس اعم از دروس معارف را در دانشگاه خود و یا سایر دانشگاههای سطح کشور، به صورت مهمان و ددر غالب ترم تابستانه اخذ نمایند./باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان