بازداشت یکی از رهبران ارشد داعش در سوریه


بازداشت یکی از رهبران ارشد داعش در سوریه

ائتلاف بین‌المللی ضد داعش تحت امر واشنگتن امروز (پنجشنبه) از بازداشت یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش در جریان عملیاتی نظامی در سوریه خبر داد. به گزارش صبح اقتصاد (https://sobh-eqtesad.ir/) به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ائتلاف بین‌المللی ضد داعش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، نیروهای این ائتلاف امروز  (پنجشنبه) 16 ژوئن یکی از سرکرده‌های برجسته...

ائتلاف بین‌المللی ضد داعش تحت امر واشنگتن امروز (پنجشنبه) از بازداشت یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش در جریان عملیاتی نظامی در سوریه خبر داد.

به گزارش صبح اقتصاد به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ائتلاف بین‌المللی ضد داعش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، نیروهای این ائتلاف امروز (پنجشنبه) ۱۶ ژوئن یکی از سرکرده‌های برجسته داعش را در جریان عملیاتی نظامی در سوریه بازداشت کردند.

در این بیانیه همچنین آمده است، براساس ارزیابی‌های انجام شده، این شخص بازداشت شده یکی از کارشناسان ساخت مواد منفجره و یکی از سرکرده‌های برجسته داعش است.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، در این عملیات هیچگونه تلفات جانی در صفوف غیرنظامیان بر جای نماند و تجهیزات و هواپیماهای ائتلاف صدمه‌ای ندیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری