برای دومین بار منتفی شد/ پرسپولیس - سجاد شهباززاده؛ بن‌بست دوباره


برای دومین بار منتفی شد/ پرسپولیس - سجاد شهباززاده؛ بن‌بست دوباره

تلاش پرسپولیس برای انتقال سجاد شهباززاده برای دومین فصل به بن بست خورد تا این باشگاه نسبت به این انتقال اعلام انصراف کند.

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس همانند فصل گذشته و بعد از جدایی شهریار مغانلو به سراغ سجاد شهباززاده رفت تا مهاجم اسبق استقلال را به عضویت این باشگاه در بیاورد. انتقالی که در فصل گذشته خصوصا با توجه به آقای گلی این مهاجم، از سوی هواداران پرسپولیس نیز با اشتیاق زیادی دنبال می‌شد. در نهایت اما شهباززاده ترجیح داد به همکاری خود با سپاهان ادامه دهد و این انتقال سر نگرفت.

شهباززاده در پایان این فصل و در نقل و انتقالات تابستانی نیز بار دیگر موردتوجه پرسپولیس قرار گرفت و مذاکرات چندباره‌ای با این مهاجم از سر گرفته شد. در نهایت اما بنا بر ادعای مدیران پرسپولیس این بازیکن هر بار به بهانه‌ای مذاکرات را به وقت دیگری موکول کرد و ناگهان نیز از دسترس خارج می‌شد. اتفاقی که مدیران پرسپولیس مدعی هستند چند بار به خاطر هواداران از آن چشم‌پوشی کرده و همچنان در انتظار سر گرفتن این انتقال بودند.

برای دومین بار منتفی شد/ پرسپولیس - سجاد شهباززاده؛ بن‌بست دوبارهاین تصویری است که سجاد شهباززاده در آخرین ساعات شب گذشته در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. او نسبت به پایان مذاکره با پرسپولیس واکنش نشان داده یا معنی آن به منزله بازگشت دیواره‌اش به پیراهن آبی است؟

با این حال شب گذشته و بعد از چند بار کنسل شدن قرار مذاکره نهایی و بعد از اینکه باشگاه ضرب الاجلی ۴۸ ساعته برای مشخص کردن وضعیت مذاکره و این انتقال داده بود، در نهایت آنها نسبت به این انتقال عدم نیاز خود را به سجاد شهباززاده اعلام کردند تا برای دومین سال نیز این انتقال صورت نگیرد.

شهباززاده که شایعه انتقالش به گل‌گهر سیرجان و استقلال نیز طی این ساعات شکل گرفته بود، احتمالا با حضور در یکی از این دو باشگاه و یا تمدید قرارداد با سپاهان، سرنوشت خود را برای فصل بیست و دوم دنبال خواهد کرد و پرونده انتقالش به پرسپولیس به صورت کامل منتفی خواهد شد.

نکته جالب اما اینجاست که بعد اعلام شب گذشته باشگاه پرسپولیس نسبت به پایان مذاکره با سجاد شهباززاده و تلاش آنها برای جذب مهاجم جدید، این بازیکن در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار تصویری از دوران حضورش در استقلال به این اتفاق واکنش نشان داد تا احتمال حضورش در استقلال را اکنون بتوان بالاتر توصیف کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...