تماشا کنید: نورپردازی جالب در پنل پشتی نخستین گوشی هوشمند Nothing


تماشا کنید: نورپردازی جالب در پنل پشتی نخستین گوشی هوشمند Nothing

ویدئوی جدیدی از Nothing Phone 1 منتشر شده که نشان می‌دهد قسمت‌های خاصی در پشت دستگاه، به‌ویژه ‌حلقه‌ی اطراف ماژول دوربین، روشن می‌شوند.

اندکی پیش تصویر رسمی از Nothing Phone 1 منتشر شد که طراحی قسمت پشتی آن را به نمایش می‌گذاشت. حال، ویدئویی دراختیار داریم که نشان می‌دهد بخش‌هایی از این گوشی هوشمند در تاریکی می‌درخشند.

به گزارش Android Authority، ظاهراً این شرکت رویداد غافلگیرکننده‌ای برای Nothing Phone 1 در سوئیس برگزار کرده است و چند روزنامه‌نگار به محصول جدید آن نگاهی انداخته‌اند.

ویدئویی که توسط رافائل زایر، روزنامه‌نگار فناوری آلمانی و یوتیوبر به اشتراک گذاشته شده، Nothing Phone 1 را نشان می‌دهد که به زیبایی درون محفظه‌ای قرار گرفته است. هنوز قسمت جلویی این دستگاه قابل مشاهده نیست، اما اکنون می‌دانیم که قسمت‌های خاصی در پشت دستگاه، به‌ویژه ‌حلقه‌ی اطراف ماژول دوربین، می‌درخشند و روشن می‌شوند.

در ادامه‌ ویدئوی منتشرشده از Nothing Phone 1 توسط زایر را مشاهده می‌کنید:

هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث روشن شدن چراغ‌های پشت Nothing Phone 1 می‌شود اما به نظر می‌رسد با اعلان‌های هشدار دستگاه یا تماس دریافتی ارتباط داشته باشد.

بسیاری از گوشی‌ها دارای چراغ LED اعلان در جلو هستند. به‌عنوان مثال، OnePlus 10 Pro ویژگی به نام Horizon Lights دارد که می‌توان آن را برنامه‌ریزی کرد تا هنگام دریافت اعلان، لبه‌های گوشی با رنگ‌های مختلف روشن شود. گوشی‌های گلکسی اس ۲۲ نیز دارای عملکرد نورپردازی مشابهی برای هشدارهای اعلان هستند. برخی از شرکت‌های سازنده مانند نوکیا نیز چراغ‌های اعلان را در دکمه‌ی پاور تعبیه کرده‌اند.

حال که پنل پشتی این دستگاه را در ویدئوی جدید زایر دیده‌اید، نظرتان درباره‌ی Nothing Phone 1 چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند