معاون علمی و فناوری رییس جمهور از مجموعه هسا اصفهان بازدید کرد


معاون علمی و فناوری رییس جمهور از مجموعه   هسا   اصفهان بازدید کرد

اصفهان - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهور روز پنجشنبه در جریان بیست و پنجمین سفر استانی دولت از شرکت هواپیماسازی ایران (هسا) در شاهین‌شهر اصفهان بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور روز پنجشنبه همراه با رییس جمهور و اعضای هیات دولت وارد اصفهان شد و در نخستین برنامه با حضور در مجموعه هواپیما سازی ایران (هسا) در جریان جدیدترین دستاوردهای علمی و فناوری این مرکز قرار گرفت.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور پس از این برنامه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان حضور خواهد یافت و از تعدادی از شرکت های دانش بنیان و دستاوردهای این مجموعه بازدیم می کند.

سورنا ستاری همچنین امروز در جلسه دیدار با نخبگان و شورای اداری استان اصفهان حضور می یابد.

شرکت صنایع هواپیما سازی ایران(هسا) وابسته به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نزدیکی شاهین شهر در شمال اصفهان است و بزرگترین سازنده انواع هواگرد (هواپیما، بالگرد و پهپاد) در خاورمیانه محسوب می‌شود.

اصفهان به‌عنوان استان پیشرو در راه‌اندازی مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری که نخستین زمینه‌های رسمی شکل‌گیری شرکت‌های دانش بنیان را به وجود آورد حدود ۱۰ درصد از واحدهای فناور و دانش‌بنیان کشور را در خود دارد و دومین استان کشور در این زمینه است.

رییس جمهور صبح پنجشنبه در بیست و پنجمین سفر خود به استان‌های کشور وارد اصفهان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد