افزایش سهمیه دانشگاه های تربیت معلم در کنکور امسال


افزایش سهمیه دانشگاه های تربیت معلم در کنکور امسال

وزیر آموزش و پرورش گفت: افزایش سهمیه دانشگاه‌های تربیت معلم در کنکور امسال در دستور کار است. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، یوسف نوری به عنوان نماینده تام الاختیار دولت در بیست و پنجمین سفر استانی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: افزایش سهمیه دانشگاه‌های تربیت معلم در کنکور امسال محقق شد. وی افزود:...

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، یوسف نوری به عنوان نماینده تام الاختیار دولت در بیست و پنجمین سفر استانی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: افزایش سهمیه دانشگاه‌های تربیت معلم در کنکور امسال محقق شد.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی که به رهبری امام خمینی اتفاق افتاد و با هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری ادامه یافت، در همه عرصه‌ها حرف برای گفتن داریم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: دولت زمانی که شروع به فعالیت کرد چالش‌های بزرگی از جمله تنخواه گردان حدوداً ۴۰ هزار میلیارد تومان داشت، سررسید اقساط رسیده بود، حقوق کارکنان قبل از دولت از محل استقراض بود از سویی دچار چالش کرونا بودیم و این در حالی است که امروز در شرایط خوبی به سر می‌بریم.

وی افزود: توانستیم با واکسینه حداکثری مدارس را باز کنیم و برای برای رفع نواقص در حوزه آموزش و پرورش در تابستان مدارس را باز خواهیم گذاشت.

نوری با بیان اینکه دیار اصفهان و بخصوص شاهین شهر دیار خلاقیت و علم است، اضافه کرد: در جامعه اسلامی اختلاف نداریم، همسان سازی حقوق بازنشستگان هم اکنون در دستور دولت قرار دارد و به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.

وی با بیان اینکه توزیع تغذیه دانش آموزان از سال آینده شروع می‌شود، ابراز داشت: راه اندازی دو هزار و ۱۰۰ مرکز تفریحی و ورزشی برای دانش آموزان نیز در دستور کار است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای آموزش علاوه بر بودجه اصلی آموزش و پرورش نزدیک ۷,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده اند، گفت: دولت مصمم است بین مردم باشد و برای مردم کار کند و شفاف سازی کند.

منبع: مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس