معاون رییس جمهور : آب و اشتغال دغدغه و مشکل اساسی مردم جرقویه اصفهان است


معاون رییس جمهور :  آب و اشتغال دغدغه و مشکل اساسی مردم جرقویه اصفهان است

اصفهان - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مهمترین دغدغه و درخواست مردم شهرستان جرقویه در شرق اصفهان را از دولت ، رسیدگی به مساله آب و اشتغال این منطقه عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنجشنبه همزمان با سفر رییس جمهور به استان اصفهان در شهرستان جرقویه و در جمع خبرنگاران افزود: شهرستان جرقویه با اینکه ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی دارد، با عقب ماندگی‌های بسیاری مواجه است.

وی اظهار داشت: این شهرستان به آن دلیل که تازه تاسیس است بسیاری از زیرساخت‌های اولیه را بطور کامل ندارد و هنوز خیلی از ادارات در این شهرستان مستقر نیستند و دسترسی مردم به خدمات کامل نیست.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: از سویی مساله مهم و بزرگ آب که کل فلات مرکزی ایران با آن مواجه است بصورت ویژه‌تر در این منطقه وجود دارد.

وی تصریح کرد: مساله آب روی وضعیت کشاورزی مردم که شغل اصلی در این منطقه است تاثیر منفی گذاشته و سایر مشکلات را هم به‌وجود آورده است.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: امروز نمایندگان صنف‌های مختلف از جمله ایثارگران، شهرک‌های صنعتی، دامداران، کشاورزان و دیگر بخش‌ها بصورت جزیی و منطقه‌ای به بیان مشکلات و نیازهای خود پرداختند.

وی یادآور شد: درخواست‌ها و مطالب عنوان شده جمع‌بندی و به اطلاع رییس جمهور به‌منظور صدور دستورات لازم برای پیگیری خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز در بیست و پنجمین سفر رییس جمهور و هیات همراه وارد شهرستان جرقویه در شرق اصفهان شد و در ابتدا با خانواده شهید "ابراهیم عنایتی" دیدار کرد و در آیین غبارروبی گلزار شهدای نیک‌آباد حاضر شد و سپس در فرمانداری شهرستان دیدار چهره به چهره با مردم این شهرستان داشت و در ادامه ازجاده نصرآباد به شهرضا بازدید خواهد کرد.

شهرستان جرقویه که درجنوب شرق اصفهان واقع است، تیر ۱۴۰۰ با تصویب وزارت کشور از مرکز استان جدا و مستقل شد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت در بیست و پنجمین سفر استانی خود، صبح امروز پنجشنبه وارد اصفهان شدند.

در سفر رییس جمهور به اصفهان ۲۲ عضو هیات دولت، وی را همراهی می‌کنند و بعنوان نماینده تام الاختیار ایشان، ضمن بازدید از طرح های در حال اجرا و نیمه تمام در شهرستان‌های استان برای رفع مشکلات عمومی و سامان بخشی به دشواری‌های مُبتلابه همگانی در قالب ضوابط و قوانین جاری اقدام می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...