دهه نودی‌های خلخال سرود سلام فرمانده را در ورزشگاه تختی زمزمه کردند


دهه نودی‌های خلخال سرود سلام فرمانده را در ورزشگاه تختی زمزمه کردند

اردبیل-ایرنا- ده‌ها نفر از کودکان و دهه نودی‌های شهرستان خلخال به همراه خانواده‌هایشان، با حضور در ورزشگاه تختی این شهر سرد سلام فرمانده را زمزمه کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که با حضور هزاران نفر از دهه نودی‌ها و اقشار مختلف مردم در ورزشگاه تختی شهر خلخال برگزار شد، حاضرین یک صدا سرود سلام فرمانده خواندند.

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خلخال در سخنانی با اشاره به استقبال از این سرود در عرصه ملی و جهانی اظهار کرد: امروزه گستره و شعاع این سرود از مرزهای کشور فراتر رفته و در بسیاری از کشورها با زبان‌های مختلف زمزمه می‌شود.

دهه نودی‌های خلخال سرود سلام فرمانده را در ورزشگاه تختی زمزمه کردند

سرهنگ جواد نوروزی اظهار کرد: با توجه به تلاش رسانه‌ای دشمن در تقابل با ایران اسلامی و هجمه‌های فرهنگی برای مقابله با انقلاب و ملت ایران، ما نیز باید به نحو مناسبی مقابله به مثل فرهنگی کرده و در مقابل تلاش‌ها و فتنه‌های فرهنگی دشمن به موقع و به هنگام عمل کنیم ترفندهای دشمن را بی‌اثر و خنثی کنیم.

وی با اشاره به ساخت فیلم موهن عنکبوت و نمایش آن در جشنواره کن یادآورشد: ساخت فیلم توهین آمیز عنکبوت مقدس با هدف توهین به مقدسات ما نمونه‌ای از دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در برابر ملت ایران و تلاش فرهنگی و رسانه‌ای بر علیه نظام اسلامی ایران است.

سرهنگ نوروزی با تبیین اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی و نقش آن در شکل‌گیری مقاومت در سطح جهانی، شکست آمریکا و ایادی استکبار در همه نقاط عالم را از پیامدهای انقلاب اسلامی ایران اعلام و گفت: در حالی که دشمن از تقابل نظامی، سیاسی و اقتصادی با نظام اسلامی ایران مایوس شده، در سطح وسیعی دست به تقابل فرهنگی و رسانه ای با ایران اسلامی و با هدف اثر گذاری برروی نسل جوان و امروزی جامعه زده است.

فرمانده سپاه خلخال اظهار کرد: پیش از اجرای سرود همگانی سلام فرمانده توسط دهه نودیهای شهرستان خلخال این سرود برای نخستین بار در مسجد عباسیه خوجین و در آغازین روزهای ماه مبارک رمضان توسط دهه نودی‌های روستای قرانی اندبیل و سپس در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل در ۱۴ خرداد ماه امسال در محل تفرجگاه اندبیل و در میان انبوه گردشگران این شهرستان اجرا شده است.

دهه نودی‌های خلخال سرود سلام فرمانده را در ورزشگاه تختی زمزمه کردند

فروردین ماه امسال نماهنگ و سرود سلام فرمانده با صدای ابوذر روحی و به تهیه کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی تهیه و منتشر شد که با استقبال گسترده مردم و دهه نودیهای کشور مواجه شده است. این سرود زیبا برای نخستین بار در مسجد جمکران توسط گروه سرود ۳۱۳ نفری به مناسبت نیمه شعبان اجرا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس