دانشکده پرستاری بروجن به دانشکده علوم‌پزشکی تبدیل می‌شود


دانشکده پرستاری بروجن به دانشکده علوم‌پزشکی تبدیل می‌شود

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشکده پرستاری بروجن به‌عنوان قدیمی‌ترین دانشکده پرستاری چهارمحال و بختیاری مطرح است که به‌زودی مجوز تبدیل آن به دانشکده علوم‌پزشکی با حداقل 11 رشته صادر می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری روز پنجشنبه در کنگره تجلیل از پزشکان شهرستان بروجن با عنوان چشم‌انداز سلامت جامعه، فرصت‌ها و راهبردها تاکید کرد: ماندگاری ملت‌ها و مانایی جوانان به پیشینه فرهنگی نیاز دارد که این شهرستان از آن برخوردار است.

وی افزود: گرامی‌داشت و معرفی نخبگان، بزرگان و عالمان در حفظ و انتقال فرهنگ‌های مرتبط با امور مختلف تاثیرگذار است.

جعفری به کمک‌های خیران نیک‌اندیش شهرستان بروجن در حوزه سلامت، بهداشت و درمان هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: حوزه خیران نیک‌اندیش این شهرستان در بخش سلامت، بهداشت و درمان جزو سرآمدهای کشور است.

شهردار بروجن نیز گفت: انتقال تجربه بین پزشکان باسابقه بالا و پزشکانی از نسل جوان جزو اهداف برگزاری کنگره تجلیل از پزشکان شهرستان بروجن بود.

دانشکده پرستاری بروجن به دانشکده علوم‌پزشکی تبدیل می‌شود
حمزه‌علی ولییان تاکید کرد: شهرداری بروجن بانک اطلاعاتی مربوط به یک‌هزار نفر از پزشکان این شهرستان را به‌زودی تهیه و تکمیل می‌کند.
وی یادآور شد: با توجه به وجود تالاب‌ها و منطق گردشگری مناسب در شهرستان بروجن، زمینه حضور سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در حوزه توریست‌درمانی این شهرستان وجود دارد.

ولییان تصریح کرد: از ظرفیت‌های ایجاد شده بخش سلامت شهرستان بروجن به‌ویژه طرح‌های خیرساز این حوزه بهره‌مندی و بهره‌برداری لازم انجام شود.

به گزارش ایرنا،بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها