زنان نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه دارند


زنان نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه دارند

افتخاری گفت: فعالیت های قرآنی بانوان برگرفته از آموزه های قرآنی و فطرت ما می باشد و در حقیقت شناخت موقعیت است اینکه ما جنگ فرهنگی و تهاجم فرهنگی داریم و مسائل مختلفی که ‌وجود دارد اینجا بیشتر از همه زنان باید نقش آفرین باشند هم نقش خود را بدانند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، لاله افتخاری، رئیس هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی امروز ۲۴ خرداد در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: فعالیت های قرآنی بانوان برگرفته از آموزه های قرآنی و فطرت ما می باشد و در حقیقت شناخت موقعیت است اینکه ما جنگ فرهنگی و تهاجم فرهنگی داریم و مسائل مختلفی که ‌وجود دارد اینجا بیشتر از همه زنان باید نقش آفرین باشند هم نقش خود را بدانند، هم بصیرت داشته باشند و هم بر راهکارها واقف باشند تا از این هجمه ها در امان باشند لذا قرآنی شدن بانوان به قرآنی بودن جامعه کمک می کند.

وی اظهار کرد: از همه بزرگوارانی که در این مسیر زحمت کشیدند و این راه را ادامه دادند تشکر می کنم، اندیشه ورز بانوان قرآنی ما را افراد بسیار گرانقدری تشکیل می دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: به هر حال حاصل همه این زحمات تشکیل اندیشه ورز بانوان قرآنی شده است لذا هیات اندیشه ورز بانوان با همکاری و همت دوستان و حمایت سازمان دارالقرآن کریم تشکیل شد و این هیات در همه استان ها و بیشتر شهرستان های کشور شکل گرفته است و بسیار با نشاط تر از ما فعالیت می کنند.

افتخاری افزود: هیات اندیشه ورز قرآنی در استان ها طرح ها و فعالیت های بسیار خوبی دارند، امیدوارم ما بتوانیم این مسولیت سنگین را به سرانجام برسانیم.

رئیس اندیشه ورز بانوان قرآنی اظهار کرد: ما سعی کردیم افراد تاثیر گذار در سازمان های مرتبط را در هیات اندیشه ورز عضو کنیم در آینده هم از وزارت ارشاد عض‌گیری خواهیم کرد.

‌ی بیان کرد: تلاش ما بر این بوده که ظرفیت های مختلف را کنار هم قرار دهیم تا بتوانیم در خدمت قرآن کریم و قرآنی کردن جامعه باشیم.

افتخاری تصریح کرد: طرح های بسیار زیادی را برنامه ریزی کردیم از جمله طرح آموزش خانواده های روحانیون و طلاب بود که با حمایت سازمان دارالقرآن به نتایج خوبی دست یافتیم همچنین حدود شش میلیون نفر خانواده بزرگ امداد داریم که انشالله بتوانند با حمایت شما به نتیجه برسند.

وی افزود:فعالیت جهادی، جهاد تبین .فعالیت های جهادی قرآنی، سبک زندگی، عفاف و حجاب، جمعیت و اربعین از جمله هایی طرح هایی است که در این جلسات مطرح شده است.

افتخاری اظهار کرد: انشالله با نگاه جدید که تداوم نگاه گذشته و تقویت و توسعه های فعالیت های گذشته است، ما آماده خدمت برای مقابله با هجمه های دشمن هستیم تا بتوانیم این رسالت را به خوبی به سرانجام برسانیم.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه