200 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان کودکان امام حسین(ع)اصفهان اختصاص یافت


200 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان کودکان امام حسین(ع)اصفهان اختصاص یافت

اصفهان - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اختصاص طرح‌های بهداشتی بسیاری در این دوره از سفر از جمله؛ در نظر گرفتن 200 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان کودکان امام حسین(ع) خبر داد.

به گزارش ایرنا، بهرام عین‌اللهی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه شورای ادارای استان اصفهان، گفت: طرح‌های بسیاری در این دوره از سفر از جمله تعمیر، تکمیل، ساخت و تجهیز طرح‌های بهداشتی و درمانی در نظر گرفته شده است و از جمله ۲۰۰ میلیارد تومان برای بیمارستان امام حسین(ع)، ۱۰۰ میلیارد تومان برای بیمارستان فیض،۸۰ میلیارد تومان برای بیمارستان نایین، ۲۰ میلیارد تومان برای بیمارستان ساعی خمینی‌شهر درنظر گرفته شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: همچنین در این سفر ۳۰ میلیارد تومان برای خوابگاه دانشجویی، یک میلیارد تومان برای ساخت پایگاه امداد جاده‌ای آران و بیدگل، ۲۰ میلیارد تومان برای دانشکده دندانپزشکی، ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های بهداشتی و ایجاد خانه‌های بهداشتی، ۳۰ میلیارد تومان برای یکی از بخش‌های تخصصی بیمارستان شهید بهشتی اصفهان، ۳۰۰ میلیارد تومان برای بیمارستان ورزنه، ۱۰۰ میلیارد توان برای شهید بابایی اختصاص یافت.
وی ادامه داد: ۸۰ میلیارد تومان برای اتاقهای عمل و آی‌سی‌یو امین اصفهان، ۳۵میلیارد تومان برای خرید ۵ دستگاه سی‌تی‌اسکن، پنج میلیارد تومان برای بیمارستان فاطمیه بادرود، ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل کلینیک تخصصی بیمارستان سمیرم، ۲۰ میلیارد تومان برای بیمارستان سوانح سوختگمی امام موسی‌ کاظم (ع)، پنج میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز پایگاه امداد شهررضا، چهار میلیارد تومان برای تکمیل پایگاه استان، ۴۰ میلیارد تومان برای برخی بخشهای بیمارستان الزهرا (س)، ۱۲ میلیارد تومان برای کلینیک سمیرم، ۷۰ میلیارد تومان برای بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بیدگل در نظر گرفته شده است.
وی افزود: بودجه برای بیمارستان ۳۰۰ تخت‌خواب بقیه الله (عج) کاشان بعد از ۶۰ درصد پیشرفت، تامین خواهد شد. همچنین ۱۵۰ میلیارد تومان برای بیمارستان قلب شهید چمران اختصاص بافت.
عین‌اللهی خاطر نشان کرد: به عنوان نماینده دولت در فریدون‌شهر و بویین میاندشت حضور پیدا کردم و با یک خانواده ۴ شهیدی و یک خانواده ۲ شهیدی ملاقات کردم که هر ۲ خانواده گفتند ما تا تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستاده‌ایم.
وی ادامه داد: تکمیل بیمارستان رسول اکرم ،(ص) در فریدونشهر از جمله مطالبات مردم منطقه بود که وزارت بهداشت قول این کار را انجام می‌دهد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مشکل طرح‌های آبرسانی، اصلاح اختصاص تسهیلات به دامداران، تاسیس کشتارگاه صنعتی، بهسازی و نوسازی و تکمیل پروژه شبکه آب و فاضلاب، تکمیل چند مدرسه، اختصاص بودجه برای تکمیل ۴ سالن‌ورزشی و گازرسانی به ۶۰ روستای فاقد از دیمر دغدغه‌عای مردم فریدون‌شهر بود.
وی اضافه کرد: در بویین میاندشت نیز تکمیل طرح سد مخزنی، تکمیل بیمارستان محلی، ارایه تسهیلات برای اشتغال، تاسیس مدارس جایگزین، تسهیل در صدور مجوز گردشگری، احداث خانه فرهنگی و چند منظوره، برگرداندن زمین‌های کشاورزی از سازمان مرتعداری، تسهیلات کم بهره برای واحدهای صنعتی، تسهیلات برای جلوگیری از خاموشی های برق، اجرای طرح های آبخیزداری از جمله درخواست‌های مردمی است.
رییس جمهور و اعضای هیات دولت در بیست و پنجمین سفر استانی خود صبح پنجشنبه وارد اصفهان شدند.
در سفر رییس جمهور به استان اصفهان ۲۲ عضو هیات دولت وی را همراهی می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403