عملیات تکمیل جاده منتهی به لبد شهرستان کوهرنگ تسریع می‌شود


عملیات تکمیل جاده منتهی به لبد شهرستان کوهرنگ تسریع می‌شود

شهرکرد- ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عملیات زیرسازی بخشی از جاده منتهی به شهرک رهبری لبد به طول پنج کیلومتر در حال انجام است، گفت: با توجه به دستور رییس‌جمهور برای رفع مشکلات این منطقه، تلاش می‌شود عملیات راهسازی تسریع و این جاده به زودی آماده بهره‌برداری شود.

روح‌الله غلامی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: عملیات زیرسازی بخشی از جاده منتهی به شهرک لبد پس از سفر استاندار به این شهرک در ششم خرداد امسال و بنا به مصوبه این سفر در دستور کار قرار گرفت که با تاکید رییس‌جمهور در سفر به لبد و دیدار با مردم این منطقه، در حال حاضر این عملیات با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون عملیات زیرسازی با حضور گروه‌های راه‌سازی به همراه ماشین‌آلات مورد نیاز همچون بولدوزر، گریدر، لودر و کامیون در حال انجام است، تصریح کرد: به طور همزمان نیز برنامه آماده‌سازی پیش ساخته‌های بتنی برای اجرای پل به دهانه ۱۰ متر در این مسیر در شهرکرد در حال پیگیری است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری همچنین به هماهنگی‌های انجام شده برای تسریع در تامین سنگ و شن مورد نیاز برای زیرسازی جاده از یکی از معادن واقع شده در منطقه اشاره کرد و یادآور شد: هماهنگی‌های لازم با فرمانداری کوهرنگ و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در این رابطه انجام شده است.

غلامی درباره اعتبارات پیش‌بینی شده برای تکمیل جاده منتهی به شهرک لبد نیز گفت: اقدامات فعلی به صورت امانی در حال اجراست.

وی همچنین به فعال شدن عملیات راهداری و راه‌سازی در دیگر مناطق کمتر برخوردار استان بنا به تاکید رییس‌جمهور برای رسیدگی به این مناطق اشاره کرد و گفت: این‌گونه عملیات در مناطق موگویی، دیناران، سردشت، فلارد، مشایخ و دوپلان به سرعت در حال پیگیری و اقدام است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله رئیسی به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت روز پنجشنبه ۱۹ خرداد در بیست و چهارمین سفر استانی خود به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

رییس‌جمهور در بخشی از برنامه خود پس از بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ به روستایی در یکی از دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین مناطق این شهرستان به نام لبد رفت و با مردن آن دیدار و گفت‌وگو کرد.

لبد در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ و در فاصله ۱۹۰ کلیومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!