ساعی: تعداد تکواندوکاران زن و مرد در کشور برابر است


ساعی: تعداد تکواندوکاران زن و مرد در کشور برابر است

همدان- ایرنا- رییس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه تعداد تکواندوکاران زن و مرد در کشور برابر است گفت: یک میلیون تکواندوکار به صورت سازمان یافته در سطح استان‌های کشور فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا «هادی ساعی» عصر پنجشنبه در نشست با مدیران، پیشکسوتان، قهرمانان و مربیان برتر تکواندو استان همدان اظهار داشت: این میزان آمار ثبت شده در بانک اطلاعاتی جمعیت تکواندوکاران کشور نشانگر این است که مردم علاقه وافری به ورزش تکواندو دارند.

ساعی در ادامه با تمجید از ظرفیت بالقوه همدان در میزبانی از تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: ارتفاع خوب همدان از سطح دریا بهترین شرایط را برای میزبانی تیم‌های ملی ایجاد کرده است.

وی افزود: درصدد هستیم اگر شرایط مهیا باشد قبل از مسابقات جهانی مکزیک اردوی تیم ملی بزرگسالان را در همدان برگزار کنیم.

رییس فدراسیون تکواندو کشور اضافه کرد: هم اکنون نیز اردوی تیم‌های ملی نونهالان و نوجوانان در همدان دایر است و از این میزبانی رضایت کامل داریم.

وی اظهار داشت: نگاه حمایتی به هیات تکواندو استان همدان داریم و در مسابقات ادوار گذشته استان همدان ثابت کرده است مهم که استعدادهای بسیار نابی دارد که لیاقت حضور در تیم ملی و حتی مسابقات بین المللی را دارند.

وی یادآور شد: فدراسیون تلاش خواهد کرد تا با برنامه‌ریزی هیات استان همدان، دوره‌های دانش افزایی مربیان و داوران و همچنین دوره‌های استعدادیابی با توجه به ظرفیت منطقه برگزار تا بهترین‌ها کشف و به عنوان قهرمان آینده تیم ملی معرفی شوند.

ساعی: تعداد تکواندوکاران زن و مرد در کشور برابر استامام جمعه همدان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...