جایزه 10 میلیون دلاری آمریکا


جایزه 10 میلیون دلاری آمریکا

وزارت امور خارجه آمریکا برای کسب اطلاعات درباره فردی که او را یکی از بزرگترین تأمین‌کنندگان مالی جنبش حزب‌الله لبنان خوانده، جایزه تعیین کرد. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، آمریکا، اخیرا، برای کسب اطلاعات درباره کسی که او را یکی از بزرگترین حامیان مالی جنبش حزب‌الله لبنان خوانده، جایزه تعیین کرد. بنابر اعلام وزارت امور خارجه آمریکا،...

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، آمریکا، اخیرا، برای کسب اطلاعات درباره کسی که او را یکی از بزرگترین حامیان مالی جنبش حزب‌الله لبنان خوانده، جایزه تعیین کرد.

بنابر اعلام وزارت امور خارجه آمریکا، واشنگتن برای کسی که اطلاعاتی درباره فردی به نام «محمد جعفر قصیر» ارائه کند، ده میلیون دلار جایزه تعیین کرده است.

حساب توییتری موسوم به «برنامه پاداش برای عدالت» وابسته به وزارت خارجه آمریکا مدعی شده است که این فرد از طریق «قاچاق» و «اقدامات تدارکاتی» به تأمین مالی جنبش حزب‌الله لبنان کمک می‌کند.

وزارت امور خارجه آمریکا همچنین ادعا کرد که این فرد با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرایند فروش نفت و تحویل تسلیحات به جنبش حزب‌الله لبنان نقش دارد.

این در حالی است که وزارت خارجه آمریکا چند روز پیش نیز در اقدامی برای کسب اطلاعات از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جایزه تعیین کرد.

حساب توییتری برنامه پاداش برای عدالت وزارت خارجه آمریکا در توییتی یکشنبه‌شب به وقت تهران اعلام کرده بود به افرادی که از شبکه مالی سپاه ایران اطلاعاتی داشته باشند، ۱۵ میلیون دلار جایزه پرداخت خواهد کرد.

در این توییت آمده بود که نیروی قدس سپاه پاسداران ایران از ابزارهای مختلف مالی برای دور زدن تحریم‌های آمریکا استفاده می‌کند.

این اقدام در حالی صورت گرفت که وبگاه یک شبکه خبری معتبر آمریکایی با هشدار به «جو بایدن» رئیس جمهور ایلات متحده نوشت که گزینه‌های این کشور در قبال ایران تمام شده است.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی