دبیرکل بنیاد هابیلیان: ترور ایرانیان، نشان از مبارزه رسمی دشمن با جمهوری اسلامی دارد


دبیرکل بنیاد هابیلیان: ترور ایرانیان، نشان از مبارزه رسمی دشمن با جمهوری اسلامی دارد

مشهد- ایرنا- دبیرکل بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) گفت: ترور افراد ملت ایران، نشان از مبارزه عیان و رسمی دشمنان با جمهوری اسلامی ایران است که با برنامه ریزی کامل آنان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: اگر حمایت قدرتهای خارجی نبود، شمار کشته های ملت ایران هرگز به ۱۷ هزار شهید در کشور نمی‌رسید.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران حلقه تزویر و دورویی سیاستمداران آمریکایی را کنار زد و همین موجب شد امروز دشمن به صورت عیان و آشکار وارد مبارزه با ما شود.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه تمامی ترورها در کشور ما کاملا با برنامه ریزی و هدفمند انجام می‌شود، گفت: ایجاد گروهک‌های جنایتکاری که در کشور ما اقدام به جنایت کرده اند در کشورهای غربی صورت گرفته است و اکنون نیز در همین کشورها و آمریکا دارای دفاتر رسمی هستند و از تمامی امکانات لجستیکی آنان بهره مند هستند.

هاشمی نژاد از فرانسه به عنوان پایگاه اصلی منافقان جنایتکار یاد کرد و با اشاره به حمله منافقان در ۲۰ سال پیش به شمار زیادی از سفارتخانه‌های ایران در کشورهای جهان، گفت: این در حالی است که هیچ محدودیت و محکومیتی از سوی کشورهای خارجی، متوجه عاملان این اقدامات تروریستی نشد، چون دست قدرتهای غربی در دست اینهاست.

وی ادامه داد: هرکجا تحریم، دشمنی و ترور علیه ملت ایران وجود دارد شاهد حضور موثر کشورهای غربی هستیم و ترور دانشمندان هسته ای ما نیز با هدف مشکل آفرینی و مانع آفرینی برای پیشرفتهای هسته ای ایران رخ می‌دهد.

هاشمی نژاد با بیان اینکه تنها گروهی که در کنار صدام تا آخرین لحظه ایستاد، گروهک منافقین بود، گفت: این گروه به اهرمی در دست آمریکا و قدرتهای غربی تبدیل شده است و هزینه های فراوانی برای برگزاری میتینگ و هماهنگی این گروهک در کشور فرانسه می کنند که شاهد هستیم هر سال میتینگ آنان با قوت و با حضور مهمانان مشخص برگزار می شود.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با ذکر اینکه امروز چهره دشمن عوض شده و القائات و سیاه‌نمایی برای مردم در دستور کار آنان قرار گرفته است، افزود : مردم ایران ۱۸۰ برابر بیشتر از سایر کشورها در برابر بمباران اطلاعاتی رسانه های خارجی قرار دارند.

هاشمی نژاد گفت : امروز همه افراد جامعه، از جوان و پیر در معرض شایعات و شانتاژهای خبری دشمن هستند، لذا برنامه ریزی برای مدیریت فضای مجازی مهم است چراکه دشمن چهره خود را عوض کرده و در شکلی جدید وارد میدان مبارزه شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که دستگاههای فرهنگی با برنامه ریزی موثر در این زمینه وارد شده و نقش آفرینی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق