صدای رسای سرور پاک‌نشان در خانه ابدی آرام گرفت


صدای رسای سرور پاک‌نشان در خانه ابدی آرام گرفت

پیکر زنده یاد مرحومه «سرور پاک‌نشان» هنرمند پیشکسوت صدای رادیو پس از تشییع در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) در کنار مزار هوشنگ ظریف به خاک سپرده شد.

صدای رسای سرور پاک‌نشان در خانه ابدی آرام گرفت

به گزارش ایران اکونومیست، مراسم تشییع و خاکسپاری زنده یاد سرور پاک‌نشان روز جمعه-۲۷ خردادماه ۱۴۰۱- با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و همکاران آن مرحومه در صدا و سیما تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

حمید خزایی قائم مقام اسبق معاونت صدا، علی حاجی نوروزی و مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و همچنین تعدادی از همکاران سابق رادیویی خانم پاک نشان در مراسم خاکسپاری حضور داشتند.

در این مراسم پریچهر بهروان و داوود حیدری دو گوینده باسابقه رادیو به نمایندگی از اهالی صدا برای لحظاتی سخنرانی کردند و زحمات و تلاش های بی وقفه سرور پاک نشان برای عرصه رادیو را ارج نهادند.

همچنین بنا به اعلام در مراسم خاکسپاری، یادبود زنده یاد پاک نشان روز شنبه- ۲۸ خرداد ماه- در منزل شخصی او برگزار خواهد شد. همچنین قرار است مراسم دیگری نیز در گرگان زادگاه این مرحومه برگزار شود.

زنده یاد سرور پاک نشان گوینده برجسته و باسابقه رادیو روز پنجشنبه - ۲۶ خرداد ماه ـ در سن ۷۹ سالگی آسمانی شد و به دیار باقی شتافت.

صدای رسای سرور پاک‌نشان در خانه ابدی آرام گرفت

سرور پاک‌نشان متولد ۱۳۲۲ در شاهرود بود که از سال ۱۳۴۲ در رادیو گرگان به عنوان گوینده مشغول به کار شد و در همان سال‌های اولیه کار در رادیو به تهران آمده و تا به امروز گویندگی برنامه های مختلفی چون «گلها»، «فرهنگ و مردم»، «خانواده»، «علم و زندگی» و برنامه های بسیار دیگر را به عهده داشته است. او همیشه از رادیو به عنوان زندگی یاد می کرد.

او شاعر و پژوهشگر علم و ادبیات بود، او همواره معتقد بود که یک گوینده باید راهش را انتخاب کند و ببیند در تلویزیون یا رادیو موفق‌تر است و در حوزه‌ای که به نظرش موفق‌تر است کار کند.

او با حضور همزمان در رادیو و تلویزیون موافق نبود و معتقد بود که تلویزیون همیشه برای خیلی از افراد جذابیت بیشتری دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری