ادمین‌های سه کانال تلگرامی توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شدند


ادمین‌های سه کانال تلگرامی توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شدند

تهران- ایرنا- روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری ادمین های سه کانال تلگرامی نیمه‌ محرمانه، سرائر و سایه نویس به اتهام انتشار اسناد طبقه بندی شده و تشویش اذهان عمومی خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعی ایرنا از سپاه نیوز؛ در پی دستگیری ادمین‌های سه کانال تلگرامی به اتهام انتشار اسناد طبقه‌بندی شده و تشویش اذهان عمومی، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

به استحضار ملت شریف ، قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی می رساند:

با یاری خداوند متعال و مجموعه اقدامات فنی و اطلاعاتی چند ماهه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادمین های ( مدیران ) کانال های "نیمه محرمانه" ، "سرائر " و " سایه نویس" به اتهام انتشار اسناد طبقه بندی شده و تشویش اذهان عمومی دستگیر شدند.

افراد بازداشت شده درصدد بودند با انتشار اسناد طبقه بندی شده، اعتماد بخشی از مخاطبین را جلب کرده و سپس با انتشار اخبار گزینشی و کذب، در میان مسئولین کشور ایجاد شکاف و اختلاف نمایند.

دستگیرشدگان سه نفر هستند که در مدت فعالیت خود، با سواستفاده از خلا قانونی موجود در مدیریت فضای مجازی کشور و از بستر پیام رسان تلگرام، اقدامات مذکور را دنبال می کردند.

در پایان، ضمن درخواست از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی جهت پرهیز از هرگونه گمانه زنی پیرامون این پرونده، تاکید می شود اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درگ بی ام و M3 تورینگ با 911 و R8؛ باشگاه 1000 اسب بخاری‌ها!