روبرتو مارتینز: / رئال مادرید امسال هازارد دیگری را می‌بیند


روبرتو مارتینز: / رئال مادرید امسال هازارد دیگری را می‌بیند

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، به آینده ادن هازارد در رئال مادرید بسیار امیدوار است.

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد از زمان پیوستن به رئال مادرید تا به حال نتوانسته درخششی که در چلسی داشت را تکرار کند و مدت‌های طولانی درگیر مصدومیت بوده است.
بسیاری امیدوار بودند که این ستاره بلژیکی تحت هدایت کارلو آنچلوتی بتواند بار دیگر به دوران اوج برگردد اما مصدومیت در فصلی که گذشت هم او را رها نکرد و زمان حضورش در میدان بسیار محدود شد.
با این حال، این باشگاه تصمیمی برای فروش هازارد ندارد و او در جشن پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان به هواداران قول داد که فصل آینده سعی در جبران این اتفاقات خواهد داشت. وعده‌ای که به نظر می‌رسد روبرتو مارتینز هم با آن موافق است.

روبرتو مارتینز: / رئال مادرید امسال هازارد دیگری را می‌بیند


سرمربی تیم ملی بلژیک در گفتگو با برنامه رادیویی ال لارگوئرو اظهار داشت:« ادن هازارد در بهترین دوران زندگی حرفه‌ای خودش قرار دارد. من از شرایط روحی و فیزیکی او در ماه ژوئن شگفت زده شدم. هواداران رئال مادرید قرار است هازارد کاملا متفاوتی در فصل آینده ببینند.»
مارتینز با اشاره به عزم راسخ این بازیکن برای درخشش در سانتیاگو برنابئو گفت:« او به شکلی باورنکردنی مشتاق درخشش و موفقیت در پیراهن رئال مادرید است. او تصمیمی برای عوض کردن این هدف ندارد. او می‌خواهد قهرمان جام جهانی شود. وقتی شما بازیکنی دارد که می‌تواند تغییری ایجاد کند، هر اتفاقی هم که رخ دهد، حضور او در ترکیب تیم شما امری مثبت به حساب می‌آید.»
هازارد دو ماه قبل با انجام عمل جراحی پلاتینی که در مچ پایش قرار گرفته بود را خارج کرد و به گفته بسیاری از منابع نزدیک به او، پس از مدت‌ها توانست بدون درد بازی کند و به نظر می‌رسد که این اتفاق تاثیر زیادی در بهبود عملکرد او داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد