تیم بدون زمین لیگ ایران هم مربی خارجی می‌خرد!


باشگاه محبوب و پرهوادار نساجی که در فصل اخیر لیگ برتر زمین چمن و ورزشگاه مناسب برای میزبانی نداشت و بازی هایش را در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار کرد، در پی استخدام سرمربی خارجی است! به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم مورد علاقه اکثر مازندرانی...

باشگاه محبوب و پرهوادار نساجی که در فصل اخیر لیگ برتر زمین چمن و ورزشگاه مناسب برای میزبانی نداشت و بازی هایش را در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار کرد، در پی استخدام سرمربی خارجی است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم مورد علاقه اکثر مازندرانی ها، بعداز قهرمانی در جام حذفی احتمالا در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی خواهد کرد البته اگر بالاخره زمین چمن این باشگاه شمالی آماده شود.

حالا خبر می‌رسد تیم فوتبال نساجی پس از قطع همکاری با ساکت الهامی‏، هفته‌های پایانی لیگ بیست و یکم را با سرمربیگری موقت اسماعیل اسماعیلی دستیار الهامی پشت سر گذاشت. مدیران ‌قهرمان جام حذفی ایران پس از پایان مسابقات لیگ به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای فصل آینده بودند و گزینه‌های زیادی را برای هدایت نساجی مدنظر قرار دادند.

حمید مطهری که گفته می‌شد یکی از گزینه‌های مدنظر برای سرمربیگری نساجی است با مخالفت اعضای هیئت مدیره این باشگاه مواجه شد. رضا عنایتی سرمربی فصل گذشته هوادار هم که یکی دیگر از گزینه‌های مدنظر مدیران نساجی بود، با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مسئولان این تیم، برای سرمربیگری فصل آینده نساجی به توافق نرسید.

برهمین اساس؛ با توجه به اینکه باشگاه نساجی با گزینه‌های ایرانی به توافق نرسیده است، مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا سرمربی فصل آینده تیم‌شان را از میان گزینه‌های خارجی انتخاب کنند و به احتمال بسیار زیاد گزینه خارجی فصل آینده روی نیمکت نساجی خواهد نشست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس