قائم مقام حزب مؤتلفه: مردم طعم شیرین رونق را می‌چشند


قائم مقام حزب مؤتلفه: مردم طعم شیرین رونق را می‌چشند

شیراز-ایرنا-قائم مقام حزب مؤتلفه کشور گفت: بر این باور هستیم که باید به دولت سیزدهم فرصت داد، زیرا همچنان که توانست با مدیریت و تدبیر بر ویروس کرونا غلبه پیدا کند، بر مشکلات و بحران‌های اقتصادی و معیشتی هم غلبه پیدا خواهد کرد و با تدابیر اقتصادی، طعم شیرین عدالت را به مردم می چشاند.

حمیدرضا ترقی در سخنان قبل از نماز جمعه شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حزب موتلفه اظهار کرد: حزب موتلفه اسلامی معتقد است باید از مسئولان خدمت گذار و صادق به کشور تقدیر و از کسانی که با ترک فعل، غرب گرایی مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده‌اند، بازخواست کرد.

قائم مقام حزب مؤتلفه کشور ادامه داد: این تشکیلات معتقد است که باید از نصب مدیران اجرایی که در به وجود آوردن شرایط موجود در کشور نقش داشتند، پرهیز کرد.

ترقی گفت: بر این باور هستیم که باید به دولت سیزدهم فرصت داد، چرا که همچنان که توانست با مدیریت و تدبیر بر ویروس کرونا غلبه پیدا کند، بر مشکلات و بحران‌های اقتصادی و معیشتی هم غلبه پیدا خواهد کرد و با جراحی اقتصادی و اصلاح نظام اقتصادی کشور، طعم شیرین عدالت و رفاه و آسایش را برای مردم ایران پدید بیاورد.

قائم مقام حزب مؤتلفه کشور در خاتمه سخنان خود با بیان اینکه موتلفه اسلامی معتقد است که کار گروهی و تشکیلاتی و رسیدن و فعالیت حزبی برای تداوم انقلاب و رسیدن انقلاب به هدف و آرمان‌ها یک ضررت اجتناب ناپذیر است، تاکید کرد: البته اما نه هر حزبی، بلکه حزبی که دعوت به خدا بکند نه دعوت به خود و بتواند زمینه‌های رشد جامعه را فراهم کند.

قائم مقام حزب مؤتلفه کشور ادامه داد: ضرورت کار تشکیلاتی و سازماندهی نیروها برای رسیدن به هدف و آرمانی بزرگ از تاکیداتی بود که امام همواره مورد تاکید قرار می‌دادند.

ترقی عنوان کرد: این تشکل با پخش اعلامیه‌های امام، ایجاد ارتباط بین امام و دیگر مراجع، نامه نگاری و پیگیری نامه‌های بین امام و دیگر مراجع، ساماندهی اصناف و بازاریان و ...توانست قیام خونین ١٥ خرداد را به گونه‌ای رقم بزند که رژیم در فشار گسترده و عمیقی از انقلابیون، روحانیت و حوزه مواجه شود.

وی گفت: موتلفه اسلامی ، در مسیر تحقق آرمان‌های امام، مبارزه سیاسی خود را توسط شهیدان رجایی و باهنر ادامه داد و شخصیت‌هایی مانند شهیدان بهشتی، مطهری و مرحوم عسکر اولادی و شهید لاجوری و... با حرکت سیاسی در راستای نشر اندیشه و فقه سیاسی امام تلاش و فعالیت کردند.

او اضافه کرد: ملت ما امروز شاهد دستاورد خون شهیدانی هستند که در دوران قبل از انقلاب و پس از آن، با مجاهدت و فداکاری زمینه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کردند تا به سمت جامعه سازی، دولت سازی و تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.

قائم مقام حزب مؤتلفه کشور ادامه داد: علی‌رغم اینکه در طول این چهار دهه، جریان‌های حاکم بر نظام اجرایی کشور بعضا پایبندی لازم انقلابی نداشتند و تفکرات سکولاریستی و اندیشه‌های مغایر با فقه امام را در سر می‌پروراندند اما امروز انقلاب در جایگاهی متعالی از عرصه بین‌المللی قرار گرفته که دشمنان انقلاب هم انگشت حیرت به دهان گرفته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد