این دختر 16 ساله کرجی را می شناسید؟ + عکس دنیا کشاورز


این دختر 16 ساله کرجی را می شناسید؟ + عکس دنیا کشاورز

حوادث رکنا: دختر 16 ساله کرجی به نام دنیا کشاورز از چند روز قبل به طرز ناگهانی ناپدید شد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، پنج روز بی خبری سهم مادر دنیا کشاورز، دختر گمشده است. دختر16 ساله اهل فردیس کرج که تا قبل از روز یکشنبه و ناپدید شدن ناگهانی اش، مشغول درس بود و مثل همه هم سن و سالانش اوقات فراغتش را با گوشی پر می کرد.

خانواده دنیا هم مثل همه کسانی که نوجوانی به سن او در خانه دارند، مراقب دنیا بودند اما گم شدن ناگهانی دنیا زندگی آنها را با اضطرابی وصف ناپذیر آمیخته کرده است.

مادر دنیا کشاورز در مورد این اتفاق به خبرنگار رکنا می گوید: «یکشنبه صبح زود بود که از خواب بیدار شدم و متوجه شدم دنیا سر جایش نیست. با اضطراب خانه را گشتم اما خبری از دخترم نبود. خیلی سریع به کلانتری رفتم و فقدان دخترم را اعلام کردم. تا اینکه یکی از دوستان دنیا به ما گفت که صبح همان روز دنیا با او تماس گرفته و با گریه از او خواسته بود برایش اسنپ بگیرد تا به کرج برود. دوستش می گفت دنیا قصد داشته از خانه عمویش راهی مشهد شود اما موضوع اینجاست که دنیا عمو ندارد! با این حال ما خیلی سریع به مشهد رفتیم و پلیس مشهد را در جریان ماجرا قرار دادیم. اما خیلی بعید می دانم پای دخترم به مشهد رسیده باشد.»

گم شدن دختر 16 ساله به نام دنیا کشاورز

موج نگرانی در خانواده دنیا بیداد می کند. خواهرش در ادامه گفتگو به خبرنگار رکنا می گوید: «دنیا رابطه خوبی با ما و پدر و مادر داشت، اما دوستانش می گویند دنیا به آنها گفته در خانه او را با سیگار می سوزاندیم و قصد داشتیم او را به پیرمرد شوهر دهیم که شنیدن این حرف ها برای ما شوکه کننده است. او کلاس دهم است و دختر خیلی کم حرف و آرام و مودبی است. هیچ وقت راجع به مسائل شخصی اش با ما درددل نمی کرد و فقط گاهی که به او تذکر می دادیم تا کمتر وقتش را با گوشی بگذراند ناراحت می شد.»

خواهر دنیا کشاورز در آخر گفت:«خواهرم با یک هودی مشکی و کوله پشتی مدرسه از خانه رفت.چند روزی است که آگهی گم شدن خواهرم را در شهر پخش کرده ایم. یک روز یک نفر با ما تماس گرفت و خواهرم را سه نصف شب در نزدیکی یک جگرکی همراه یک موتورسوار دیده است. خانواده ما به شدت نگران دنیا هستند. تقاضا داریم اگر کسی از خواهرم خبری دارد ما را در جریان بگذارد.»

در صورتی که از دنیا کشاورز اطلاعی دارید موضوع را به شماره زیر اطلاع دهید. شماره تلفن خانواده کشاورز تحت کنترل بوده و هر گونه تماس بی دلیل و ایجاد مزاحمت پیگرد قانونی دارد.

09388408482

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس