مراسم تولد 8 سالگی مجموعه خودرویی البرز واقع در خیابان آجودانیه تهران برگزار شد + عکس


مراسم تولد 8 سالگی مجموعه خودرویی البرز واقع در خیابان آجودانیه تهران برگزار شد + عکس

مجمتع خودرویی البرز بزرگترین مجموعه خودرویی در شمال تهران است که روز جمعه تولد هشت سالگی خود را جشن گرفت. این مجموعه شامل نمایندگی‌های معتبر برندهای دی اس، هوندا، میتسوبیشی، مرسدس بنز و بی ام و می‌شود و خدمات خودرویی متنوع را به انواع خودروها...

مجمتع خودرویی البرز بزرگترین مجموعه خودرویی در شمال تهران است که روز جمعه تولد هشت سالگی خود را جشن گرفت. این مجموعه شامل نمایندگی‌های معتبر برندهای دی اس، هوندا، میتسوبیشی، مرسدس بنز و بی ام و می‌شود و خدمات خودرویی متنوع را به انواع خودروها ارائه می‌دهد. خدمات مجموعه البرز شامل انواع امور ساده و پیچیده می‌شوند. مشتریان این مجموعه می‌توانند انواع خدمات از کارواش تا صافکاری و تیونینگ را در این مجتمع انجام دهند.

مراسم تولد هشت سالگی مجموعه خودروی البرز از ساعت 10 تا 18 روز جمعه برگزار شد و مشتریان وفادار این مجموعه در آن شرکت کردند. به حاضرین در مراسم خدمت کارواش رایگان اعطا شد و علاوه برآن شاهد گردهمایی خودروهای خاص در این مجموعه نیز بودیم.

مراسم تولد 8 سالگی مجموعه خودرویی البرز واقع در خیابان آجودانیه تهران برگزار شد + عکسمراسم تولد 8 سالگی مجموعه خودرویی البرز

انواع خودروهای اسپرت و خاص بازار ایران همچون دوج چارجر، مرسدس کلاس S، بی ام و سری 2 و سری 5، فیات 500، هیوندای جنسیس کوپه و تویوتا GT86 در مراسم تولد مجموعه البرز حضور داشتند. این مراسم با تاسیس باشگاه مشتریان مجتمع البرز نیز همراه بود. در ادامه می‌توانید تصاویر این مراسم را مشاهده کنید:


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !