چهارمحال و بختیاری همچنان بدون بیمار کرونایی


چهارمحال و بختیاری همچنان بدون بیمار کرونایی

شهرکرد- ایرنا- رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: در شبانه‌روز گذشته هیچ موردی از ابتلا به کرونا در بخش سرپایی و بستری در استان به ثبت نرسید و مجموع مبتلایان به این ویروس در استان همچنان 98 هزار و 485 نفر است.

علی احمدی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ۱۱ بیمار در بخش ویژه کرونا مراکز درمانی استان بستری هستند که حال عمومی همه این بیماران مساعد است و بخش مراقبت‌های ویژه خالی از بیماران مبتلا به کروناست.

وی تصریح کرد: همچنین در شبانه‌روز گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا در استان به ثبت نرسید و مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان همچنان یک هزار و ۸۴۹ نفر است.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین رنگبندی شیوع کرونا شهرستان‌های فارسان و لردگان در وضعیت آبی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

احمدی در ادامه بر افزایش خدمات‌رسانی به مردم روستاهای محروم استان به ویژه در شهرستان کوهرنگ و روستای لبد خبر داد و گفت: پس از سفر رییس‌جمهور به استان و تاکید بر تقویت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم تیمی متشکل از پزشکان در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ مستقر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی