جمع بندی لایحه صیانت از فضای مجازی تا ماه آینده


جمع بندی لایحه صیانت از فضای مجازی تا ماه آینده

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) معاون پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به بررسی دو لایحه بسیار مهم در حوزه اقتصاد دیجیتال گفت لایحه صیانت از فضای مجازی تا ماه آینده جمع‌بندی خواهد شد. رضا باقری اصل، معاون پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رشد چشمگیر سهم سرمایه‌گذاری‌های دیجیتالی طی سال‌های اخیر عنوان کرد...

معاون پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به بررسی دو لایحه بسیار مهم در حوزه اقتصاد دیجیتال گفت لایحه صیانت از فضای مجازی تا ماه آینده جمع‌بندی خواهد شد.

رضا باقری اصل، معاون پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رشد چشمگیر سهم سرمایه‌گذاری‌های دیجیتالی طی سال‌های اخیر عنوان کرد دسترسی گروه‌های مردمی به فناوری‌های نوین ارتباطی هرچند نوعی عدالت اجتماعی محسوب می‌شود، اما باید آن را یک نوع کسب و کار نیز دانست.

معاون پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفته‌های خود به ایجاد کارگروه اقتصاد دیجیتال در دولت اشاره کرد و گفت سرمایه‌گذاری در حوزه آی سی تی بازارهایی را به وجود آورده که باید مشکلات آنها شناسایی شوند و آنها را برای ایجاد کسب و کار جدید آماده کرد.

لایحه صیانت از فضای مجازی تا ماه آینده جمع‌بندی می‌شود

رضا باقری اصل در ادامه با بیان این که در حوزه اقتصاد دیجیتال دو لایحه بسیار مهم در مرحله بررسی قرار دارد گفت ابتدا موضوع ارزهای دیجیتالی و دوم لایحه حفاظت از داده‌ها یا طرح صیانت از فضای مجازی تا یک ماه دیگر به کمیسیون مربوطه وارد خواهد شد و در ادامه گروه بخش دیجیتال آن را بررسی و جمع‌بندی خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان