نحوه چک کردن insight اینستاگرام


نحوه چک کردن insight اینستاگرام

با گذشت سالها، اینستاگرام تغییر کرده است و دیگر پلتفرمی نیست که مردم فقط سلفی به اشتراک بگذارند یا عکس های حیوانات خانگی را پست کنند. امروز از اینستاگرام به عنوان ابزاری قدرتمند برای کسب و کار آنلاین یاد می شود و تجزیه و تحلیل و آنالیز اطلاعات کمک زیادی به صاحبین مشاغل فعال در […]

نحوه چک کردن insight اینستاگرام

برندها و مشاغل به تجزیه و تحلیل پیشرفته به عنوان یک ابزار مهم برای رقابت نیازمندند.تجزیه و تحلیل به آنها کمک می کند تا به تغییرات بازار در زمان واقعی پاسخ دهند و به جذب مشتریان کمک کنند.برای اندازه گیری موثر اینسایت اینستاگرام، باید مکانیسم کل فرآیند را درک کنید.

اینستاگرام اینسایت چیست؟
Insights در اینستاگرام داده‌هایی هستند که به کسب و کار شما کمک می‌کنند تا رفتار مشتریان بالقوه‌ شما را تحلیل و درک کنید. این یک راه عالی برای مشاهده تجزیه و تحلیل اولیه پروفایل اینستاگرام، پست فید، فالوورها، ریلز و استوری اینستاگرام شما است.

اینسایت اینستاگرام با ارائه داده هایی در مورد رشد دنبال کنندگان، تعداد بازدیدکنندگان و جمعیت شناسی، تعامل و دسترسی به کاربران می پردازد.

شایان ذکر است که اینسایت اینستاگرام فقط برای پروفایل های تجاری و حساب های عمومی که تعداد قابل توجهی تعامل دریافت می کنند در دسترس است.

از داده‌های اینسایت، می‌توانید تشخیص دهید که مخاطبانتان چه چیزی را بیشتر دوست دارند و با آن تعامل دارند و بر این اساس استراتژی اینستاگرام خود را بهبود می‌بخشید.

با این حال، نقطه ضعف اصلی ابزار «Instagram Insights» این است که تنها می‌توانید داده ها را برای یک زمان محدود 24 ساعته رصد کنید.

چطور اینسایت اکانت اینستاگرام خود را ببینیم؟

دو راه اصلی برای دسترسی به تجزیه و تحلیل حساب کاربری وجود دارد: از طریق ابزار اینستاگرام به نام Instagram Insights یا از طریق یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی مانند Statusbrew.

نحوه مشاهده Insights در اینستاگرام

Insights Instagram در داخل اینستاگرام وجود دارد و تنها کافیست اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کنید و سپس اقدام به تجاری کردن اکانت خود کنید، از آن پس شما می توانید اطلاعات دقیق تعامل دنبال کنندگان خود را در هر پستی که در اینستاگرام قرار می دهید، مشاهده کنید. برای تبدیل اکانت اینستاگرام خود به اکانت تجاری یا بیزینس اکانت مراحل زیر را دنبال کنید.

مراحل راه اندازی یک حساب تجاری در اینستاگرام
مرحله 1: برنامه اینستاگرام خود را باز کنید و پروفایل اینستاگرام خود را به "Public" تغییر دهید.

مرحله 2: اکنون به "پروفایل " اینستاگرام خود بروید و به "تنظیمات" بروید.

مرحله 3: به پایین بروید و روی "Switch To Business Account" ضربه بزنید.

مرحله 4: دستورالعمل های صفحه نمایش برای اتصال "صفحه فیس بوک" خود را مشاهده خواهید کرد. برای یک حساب تجاری اینستاگرام، کاربران باید یک صفحه فیس بوک داشته باشند. صفحه فیس بوک شما نیازی به محتوایی ندارد یا نیازی به مارک تجاری ندارد. اگر در این مرحله چهارم صفحه فیسبوکی برای کسب و کار خود ندارید، می توانید آن را ایجاد کنید.

مرحله 5: تمام جزئیات خود را بررسی کنید و پس از تأیید، روی «انجام شد» ضربه بزنید.

مراحل دسترسی به Insights اینستاگرام
هنگامی که پروفایل اینستاگرام خود را به "پروفایل تجاری" تغییر دهید، می توانید به راحتی به اطلاعات بینش اینستاگرام دسترسی داشته باشید. مراحل دسترسی به اطلاعات آماری نمایه کسب‌وکارتان را بررسی کنید:

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید تا به نمایه خود بروید.

مرحله 2: روی منوی سه نوار در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

مرحله 3: در بالای منو، "Insights" را خواهید یافت و برای دسترسی به آن روی نماد نمودار ضربه بزنید.

مرحله 4: با ضربه زدن بر روی آنها سه برگه، "فعالیت، محتوا و مخاطب" را پیدا خواهید کرد. شما می توانید بین این سه مورد جابجا شوید و می توانید تجزیه و تحلیل پروفایل اینستاگرام خود را دریافت کنید.

نحوه چک کردن insight اینستاگرام

نحوه چک کردن insight اینستاگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد