طرز تهیه 5 پاستای خونگی خوشمزه و ساده


یکی از محبوب ترین غذا های ایتالیایی، پاستا است. طرز تهیه پاستای ساده در منزل به روش های مختلفی امکان پذیر است. پاستا با مواد اولیه مختلفی چون سس آلفردو قابل طبخ است. معمولاً این غذا با کالباس و انواع مختلف سوسیس، ترکیب جذابی را به وجود می آورد. همچنین مرغ و قارچ نیز در … نوشته طرز تهیه 5 پاستای خونگی خوشمزه و ساده...

یکی از محبوب ترین غذا های ایتالیایی، پاستا است. طرز تهیه پاستای ساده در منزل به روش های مختلفی امکان پذیر است. پاستا با مواد اولیه مختلفی چون سس آلفردو قابل طبخ است. معمولاً این غذا با کالباس و انواع مختلف سوسیس، ترکیب جذابی را به وجود می آورد. همچنین مرغ و قارچ نیز در فرایند پخت یک پاستای خوشمزه می‌ توانند نقشی اساسی را ایفا کنند. ما قصد داریم ۵ پاستای خونگی را به شما در این مقاله آموزش دهیم.

طرز تهیه 5 پاستای خونگی خوشمزه و ساده

طرز تهیه پاستای آلفردو

مواد اولیه مانند قارچ، خامه، شیر، پنیر پارمزان و مرغ برای تهیه پاستای آلفردو مورد نیاز است. ابتدا باید پاستا خود را در آب جوش به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه قرار دهید و سپس آن را آبکشی کنید. مواد اولیه خود مانند مرغ را به همراه پیاز و سیر به خوبی تفت دهید و سپس به آن قارچ را اضافه کنید. شیر و خامه را در آخرین مراحل به سس آلفردو خود اضافه کرده و در نهایت پاستا را به آن بیافزایید. شاید طرز تهیه پاستای آلفردو بسیار ساده به نظر برسد ولی اگر مواد اولیه نامرغوب را در این پاستا استفاده کنید، نتیجه نهایی به هیچ عنوان خوب نخواهد بود. پیشنهاد ما به شما این است که موادی چون خامه و شیر و همچنین انواع پنیر پارمزان را از سرویس اسنپ اکسپرس تهیه کنید تا خیالتان بابت کیفیت محصول راحت باشد.

طرز تهیه پاستا پنه

برای تهیه پاستای پنه ابتدا باید ابتدا قارچ، مرغ، پیاز و سیر را به خوبی تفت دهید. سپس در یک ظرف دیگر کره و آرد را مخلوط کنید به مخلوط خود، شیر و کمی خامه را اضافه نمایید و مواد را هم بزنید. پنیر پارمزان را روی ترکیب خود بریزید. بعد از آماده شدن پاستا پنه، آن را به سس خود اضافه کنید و ۱۰ دقیقه اجازه دهید تا مواد به خوبی با هم ترکیب شوند. طرز تهیه پاستا پنه بسیار شبیه به پاستای آلفردو است و فقط نوع پاستا در دستور پخت ان تفاوت دارد. شما توانید این غذای خوشمزه را در کمتر از ۴۰ دقیقه تهیه کنید.

طرز تهیه 5 پاستای خونگی خوشمزه و ساده

طرز تهیه پاستا مرغ و قارچ

پاستا مرغ و قارچ یکی از انواع پاستا میباشد که بسیار لذیذ است مرغ را به خوبی با نمک و فلفل و کمی پیاز مزه دار کنید و سپس آن را درون فر بگذارید تا به خوبی بپزد. آرد و شیر را با یکدیگر مخلوط کرده و هم بزنید تا سس شما آماده شود. کمی قارچ درون ماهیتابه تفت دهید و آبلیمو به آن اضافه نمایید. حال مرغ پخته شده ای که از قبل تکه تکه کرده اید را نیز به ترکیب خود اضافه کنید. در مرحله آخر، پاستا را نیز درون ظرف بریزید. توجه کنید پنیر خود را باید در هنگام همزدن آرد و شیر درون ظرف بریزید تا به خوبی مایه یکدستی حاصل شود.

طرز تهیه پاستا فتوچینی با مرغ

ابتدا فلفل دلمه ای و پیاز خود را به خوبی تفت دهید. سپس در یک ماهیتابه دیگر مرغ را به همراه ادویه جاتی چون پاپریکا، نمک، زردچوبه و فلفل تفت دهید. پاستا فتوچینی را مطابق دستورالعمل روی بسته‌ بندی پخته و سپس آبکشی کنید. کمی از آب مرغ را به همراه خامه هم بزنید و سپس تمامی ترکیبات خود را درون یک ظرف بریزید و مجددا با شعله ملایم کمی آن را گرم کند. این در مرحله آخر پاستا فتوچینی را به ظرف مواد اضافه نموده و بعد از ۱۰ دقیقه آن را سرو کنید.

طرز تهیه 5 پاستای خونگی خوشمزه و ساده

طرز تهیه پاستا کیجون با کلم سفید

برای پخت این پاستا ابتدا باید ادویه کیجون را تهیه کنید. سپس در یک قابلمه، سوسیس را خرد کرده و به خوبی آن را سرخ کنید. پاستا را مطابق با دستورالعمل روی بسته بندی بپزید. کمی کلم سفید را خرد کرده و زمانی که سوسیس ها به خوبی سرخ شد، کلم را به آن اضافه کنید. یک پیمانه آب در قابلمه خود بریزید و ادویه کیجون را نیز به ترکیب خود اضافه نمایید و اجازه بدهید کلم ها به خوبی نرم شود. وقتی آب مواد داخل قابلمه کشیده شد، کره را به مخلوط خود اضافه کنید و سپس پیازچه را نیز به آن بیافزایید. در مرحله آخر پاستای درون آبکش را در قابلمه خود بریزید و هم بزنید. پاستا کیجون شما با کلم آماده است و می‌ توانید آن را میل کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟