باد شدید خراسان رضوی را فرا می‌گیرد


باد شدید خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از امروز تا اواسط هفته شاهد وزش باد شدید به خصوص در نقاط باد خیز استان در نواحی شرقی، غربی و جنوبی پیش بینی می‌شود که منجر به کاهش کیفیت هوا، دید و بروز خسارت شود.

زهرا عنایتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ظهر یکشنبه نیز استان تحت تاثیر سامانه ناپایدار جوی قرار می‌گیرد که علاوه بر کاهش دما و افزایش ابرناکی بارش همراه با رعد و برق و تگرگ در ارتفاعات و نقاط شمالی استان رخ خواهد داد و این روند در روز دوشنبه در برخی نواحی استان به خصوص در نقاط شمالی ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای هوای ۱۲ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند و بیشترین میزان سرعت وزش باد از سرخس با ۵۸ کیلومتر در ساعت و بیشترین میزان بارش با ۱.۳ میلیمتر در قوچان ثبت و گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در این مدت دمای هوای شهر مشهد بین ۲۰ تا ۳۳ درجه سانتیگراد در نوسان بود و پیش‌بینی می‌شود در گرمترین ساعات امروز دمای هوا به ۳۴ درجه و در خنک ترین ساعات به ۲۲ درجه بالای صفر برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!