موتورولا RAZR 3 رقیبی برای گلکسی زد فلیپ +عکس


موتورولا RAZR 3 ظاهراً مشابه گلکسی زد فلیپ 4 از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 بهره می‌برد؛ اما از نظر قیمت RAZR 3 گران‌تر از زد فلیپ 4 خواهد بود.

به گزاش مشرق، این روزها شرکت‌های مختلفی گوشی‌های تاشدنی عرضه‌ کردند و سامسونگ تنها برندی نیست روی چنین سبکی کار می‌کند. موتورولا پس از عرضه اولین نسل گوشی تاشدنی خود، یعنی RAZR، به نوعی دیگر در این حوزه فعالیت نداشت؛ اما این شرکت دوباره برگشته و در حال برنامه‌ریزی برای معرفی نسل سوم گوشی تاشدنی RAZR است.

موتورولا RAZR ۳ احتمالاً با قیمتی حدود ۱۱۴۹ یورو روانه بازار خواهد شد؛ این درحالی است که RAZR ۵G با قیمت ۱۳۹۹ یورو عرضه شود و بدین ترتیب موتورولا قصد دارد قیمت نسل جدید را به‌میزان درخورتوجهی کاهش دهد. افزون‌براین، RAZR آینده، برخلاف نسل قبلی که دارای مشخصات میان‌رده بودند، مشخصات قدرتمندی خواهد داشت.

موتورولا RAZR 3 رقیبی برای گلکسی زد فلیپ +عکس

گفته می‌شود RAZR ۳ دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED با حفره‌ای در مرکز برای میزبانی دوربین سلفی و نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۱۲۰ هرتز است. این گوشی ظاهراً در حالت تاشده، صفحه‌نمایش ۳ اینچی خواهد داشت که درحقیقت می‌توان از آن برای تعامل با اعلان‌ها و برنامه‌ها استفاده کرد. طبق شایعات، قدرت سخت‌افزاری آن را تراشه Snapdragon ۸+ Gen ۱، مشابه گلکسی زد فلیپ ۴ تأمین خواهد کرد که با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه می‌شود.

موتورولا RAZR 3 رقیبی برای گلکسی زد فلیپ +عکس

براساس گزارش‌ها، RAZR ۳ موتورولا تنها در رنگ مشکی کوارتز (Quartz Black) عرضه خواهد شد. افزون‌براین دارای کناره‌های صاف و حسگر اثر انگشت کناری خواهد بود.

گلکسی زد فلیپ ۴ احتمالاً ۹۹۹ دلار قیمت خواهد داشت که آن را ارزان‌تر از RAZR ۳ می‌کند؛ اما یک نقطه ضعف نیز دارد: صفحه‌نمایش بیرونی کوچک‌تر. حال باید دید که آیا گوشی تاشدنی آینده موتورولا مقاوم دربرابر آب خواهد بود یا خیر. اگر این گوشی گواهی IP نداشته باشد، به‌نفع سامسونگ خواهد شد.

موتورولا RAZR 3 رقیبی برای گلکسی زد فلیپ +عکس

منبع:زومیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد