5 سریال کره‌ای پر ببیننده که حتما باید ببینید


5 سریال کره‌ای پر ببیننده که حتما باید ببینید

برای ما ایرانی ها همواره سریال های کره ای حس نوستالژی دوران کودک مان را بر می انگیزد. ما کره را با سریال‌ هایی چون افسانه جومونگ، امپراطور بادها و امپراطور دریا شناختیم و با سریالی مانند یانگوم عاشق آشپزی شدیم. انتخاب بهترین سریال کره ای شاید کار دشواری باشد زیرا در سال‌ های گذشته، […] نوشته 5 سریال کره‌ای پر ببیننده که حتما باید ببینید...

برای ما ایرانی ها همواره سریال های کره ای حس نوستالژی دوران کودک مان را بر می انگیزد. ما کره را با سریال‌ هایی چون افسانه جومونگ، امپراطور بادها و امپراطور دریا شناختیم و با سریالی مانند یانگوم عاشق آشپزی شدیم. انتخاب بهترین سریال کره ای شاید کار دشواری باشد زیرا در سال‌ های گذشته، کره در این صنعت پیشرفت های چشمگیری داشته است. در این مقاله سعی داریم 5 سریال پر بیننده این کشور آسیای شرقی را برای شما معرفی کنیم.

سریال بازی مرکب Squid Game

سریال بازی مرکب در سال ۲۰۲۱ به پر بیننده ترین سریال نتفلیکس تبدیل شد و طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا پیدا کرد. این سریال در ژانر اکشن و درام ساخت شده است. خلاصه داستان این سریال بدین صورت است که چند صد بازیکن قرار است به دلیل مشکلات مالی در یک بازی بسیار عجیب که مانند بازی های دوران کودکی است، شرکت کنند و بعد از هر مرحله تعدادی از این بازیکنان حذف می شوند. این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده است و طرفداران آن بی صبرانه منتظر بازگشت شخصیت های محبوب این سریال به قاب شیشه ای تلویزیون هستند.

سریال ما همه مرده ایم All of Us Are Dead

سریال ما همه مرده ایم در ژانر ماجراجویی و ترسناک در سال ۲۰۲۲ توسط نتفلیکس پخش شد. این سریال کره ای نیز در یک فصل ساخته شده و از همان ابتدای پخش بیننده های زیادی را در سراسر دنیا پیدا کرد. خلاصه داستان این سریال در مورد دبیرستانی است که مبدا شیوع ویروس زامبی می شود و دانش آموزانی که در ساختمان گیر کردند می خواهند به خارج از منطقه قرنطینه فرار کند. اگر به ژانر دلهره آور آخرالزمان علاقه داشتید این سریال را به شما پیشنهاد می کنیم.

5 سریال کره‌ای پر ببیننده که حتما باید ببینید

سریال پادشاهی (Kingdom)

سریال پادشاهی در سال 2019 پخش شد. داستان سریال به دوران پس از حمله ژاپن به کره بر می گردد و تا کنون دو فصل آن پخش شده و فصل سوم نیز برای ساخت تمدید شده است. حضور بازیگران توانمند کره ای چون جو جی هون و باعه دونا از نقاط قوت آن به شمار می آید. این سریال در مورد ولیعهد کره است که درگیر توطئه سیاسی شده و مجبور است در مورد شیوع بیماری بسیار مرموز در کشورش ماموریتی را آغاز کند. بیماری که باعث به وجود آمدن مردگان متحرک شده است. این سریال در ژانر وحشت و آخرالزمانی است و به دلیل سبک تاریخی آن، بینندگان بسیار زیادی را در سراسر دنیا دارد.

سریال آقای آفتاب Mr. Sunshine

سریال آقای آفتاب در سال ۲۰۱۸ در تلویزیون های کابلی نمایش داده شد. کارگردان مشهور کره ای ‏لی ائون بوک، ساخت این سریال را بر عهده دارد. موضوع سریال در مورد فعالان سیاسی برای استقلال کره و مبارزات آن ها است. این سریال از شبکه های جم تی وی در کره و نتفلیکس به صورت بین المللی پخش می شود. سریال آقای آفتاب به عنوان یکی از پربیننده ترین سریال های کره ای در تاریخ شناخته می شود.

5 سریال کره‌ای پر ببیننده که حتما باید ببینید

سریال سقوط روی تو Crash Landing on You

سوم سریال پربیننده تاریخ تلویزیون کره، سقوط روی تو است که در سال ۲۰۱۹ پخش شد. پارک جی یون و لی جونگ هیو، نویسنده و کارگردان این سریال هستند. سریال در مورد زنی است که سوار پاراگلایدر شده و به دلیل وزش ناگهانی باد در مرز کره شمالی فرود می آید و سپس توسط افسر ارتش این کشور دستگیر می‌ شود. افسر به جای تحویل دادن او، تصمیم می‌گیرد به او کمک کند تا به کشورش برگردد. داستان سریال، عشق میان افسر کره شمالی و زن اهل کره جنوبی است که مطمئنا جذابیت خاصی برای شما خواهد داشت.

اگر به سبک فیلمسازی آسیای شرقی و علی الخصوص کره علاقه دارید، می توانید با دنبال کردن بخش فرهنگ و هنر مجله اسنپ اکسپرس از بهترین سریال های کره ای که در هر سال ساخته می شود اطلاع پیدا کنید تا بتوانید اوقات فراغت خود را با سریال هایی با کیفیت و دیدنی پر کنید. از لیست معرفی شده، سریال همه ما مرده ایم پیشنهاد نویسنده است و مطمئناً ارزش یک بار دیدن را خواهد داشت. در پایان شما بگویید با کدام سریال کره‌ ای خاطره دارید و چه سریالی را برای دیدن پیشنهاد می کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل