چهار نکته طلایی در طراحی سایت سفارشی


400 Bad request Your browser sent an invalid request.

طراحی سایت به ویژه طراحی سایت سفارشی یکی از مواردی است که امروزه مورد توجه کسب و کارها قرار گرفته است. کسانی که می خواهند برای سفارش سایت اقدام کنند، همواره این نگرانی را دارند که آیا سایت شان می تواند نیازهای آنها را برآورده سازد یا خیر! به همین دلیل، این افراد باید با نکات مهم در روند طراحی وب سایت آشنایی داشته باشند تا بتوانند سایت خوبی را راه اندازی کنند و نتیجه مورد نظر را بدست بیاورند.

چهار نکته طلایی در طراحی سایت سفارشی

آیا سایت رابط کاربری مناسبی دارد؟

یکی از مواردی که در طراحی وب سایت اهمیت بسیار زیادی دارد طراحی رابط کاربری مناسب است. کاربر زمانی که وارد سایت شما می شود باید احساس خوبی داشته باشد و بتواند به آنچه نیاز دارد دست پیدا کند. اگر کار شما فروش محصولات است، این سایت باید بتواند محصولات را نشان دهد و اگر سایت شما پروژه محور است باید بتواند پروژه هایش را به خوبی نمایش دهد. در این صورت، کاربر می تواند به آنچه نیاز دارد دست پیدا کند و این امر می تواند موفقیت کسب و کار شما را در پی داشته باشد.

آیا گزینه های مهم در دسترس کاربران هستند؟

در دسترس بودن گزینه های مهم و مورد نیاز کاربران از جمله مواردی است که ممکن است در طراحی سایت نادیده گرفته شود. این موضوع زمانی اهمیت دو چندانی پیدا می کند که شما بخواهید محصولات خود را در سایت به فروش برسانید.

به طور مثال، گزینه جستجو یکی از گزینه هایی است که باید در دسترس کاربران باشد و به خوبی بتواند نیازهای کاربران را در دسترس شان قرار دهد. همچنین، محصولات باید به خوبی فیلتر بندی شوند تا کاربر بتواند آن محصولی را که نیاز دارد خریداری کند. توجه به این موضوع می تواند بر فروش تاثیر بگذارد.

آیا سایت گرافیک بالایی دارد؟

گرافیک سایت از جمله موارد دیگری است که در طراحی سایت اهمیت دارد. اکنون بهتر است دو گزینه را در نظر بگیرید: سایتی که وقتی وارد آن می شود هیچ جذابیت گرافیکی ندارد و سایتی که عکس های با کیفیت و طراحی های مناسب در آن وجود دارند. طراحی گرافیکی بالا می تواند به کاربران کمک کند تا برند را بهتر به خاطر بسپارند. در واقع، برندینگ یکی از مواردی است که با طراحی وب سایت محقق می شود و گرافیک سایت اصل این موضوع را تشکیل می دهد. اگر گرافیک سایت پایین باشد، بی شک کاربران زیادی را از دست می دهید.

چهار نکته طلایی در طراحی سایت سفارشی

آیا دسته بندی های سایت پاسخگوی نیاز کاربران است؟

دسته بندی های سایت می توانند به موفقیت طراحی سایت کمک کنند. دسته بندی های سایت باید مرتبط باشند و بتوانند به طبقه بندی ذهن کاربران کمک کنند. در این صورت، کاربران به سرعت می توانند به آنچه نیاز دارند دست پیدا کنند و این موضوع در افزایش رتبه سایت اهمیت زیادی دارد. به این نکته توجه داشته باشید، همانطور که دسته بندی ها باید در سایت وجود داشته باشند، اگر این دسته بندی ها از حد مشخصی بیشتر باشند، تاثیرات منفی بر روی سایت می گذارند.

چه کسب و کارهایی به طراحی سایت سفارشی نیاز دارند؟

کسب و کارهایی که مدت زیادی است سایت خود را راه اندازی کرده اند می توانند برای طراحی سایت سفارشی اقدام کنند. همچنین، سازمان های بزرگ و یا کسب و کارهایی که محصولات زیادی دارند می توانند طراحی سایت سفارشی را مد نظر قرار دهند. این کار سبب می شود تا سایت آنها سفارشی شود و کسب و کارها می توانند جایگاه خود را به عنوان یک نهاد اجتماعی در جامعه ثبت کنند. با توجه به این موضوع اگر کسب و کاری طراحی وب سایت را در نظر نداشته باشد؛ به زودی مشتریان زیادی را از دست می دهد.

برای سفارش سایت چه نکاتی را باید در نظر داشته باشیم؟

اگر می خواهید برای سفارش سایت اقدام کنید، باید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

برای سفارش سایت به شرکت های معتبر مراجعه کنید و از قبل نمونه کارهای آن شرکت را به دقت بررسی نمایید. قبل از سفارش سایت تمامی انتظارات خود را مشخص نماییدد و به طراح سایت اعلام کنید. برای طراحی وب سایت ماهیت کسب و کار خود را بشناسید و آن را به خوبی به طراح سایت انتقال دهید.

چهار نکته طلایی در طراحی سایت سفارشی

برای طراحی سایت به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد طراحی وب سایت در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید در طراحی وب سایت باید به نکات متعددی از جمله رابط کاربری و گرافیک توجه داشته باشید. همچنین، در طراحی وب سایت تمامی المان ها باید به گونه ای در سایت کارگذاری شوند تا کاربر به خوبی بتواند به آنچه نیاز دارد دست پیدا کند. دسته بندی های سایت باید متناسب با نیازهای کاربران باشند و ماهیت کسب و کار را به خوبی نشان دهند. اگر به دنبال شرکت معتبری برای طراحی سایت سفارشی و یا سفارش سایت هستید، می توانید به شرکت ایران سایت (iransite.com) مراجعه کنید. این شرکت اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران است و سابقه درخشانی در این زمینه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش