خبر مهم برای فرهنگیان در آستانه بازنشستگی+ نحوه ارسال اطلاعات برای ثبت نام در سامانه ltms پیش از اجرایی شدن رتبه بندی معلمان


در آخرین خبر از رتبه بندی معلمان، آموزش و پرورش از معلمان و فرهنگیان درخواست کرده است پیش از اجرایی شدن رتبه بندی معلمان اطلاعات خودرو را برای ثبت در سامانه ltms ارسال نمایند.

خبر مهم برای فرهنگیان در آستانه بازنشستگی+ نحوه ارسال اطلاعات برای ثبت نام در سامانه ltms پیش از اجرایی شدن رتبه بندی معلمان

به گزارش راهبرد معاصر، در آخرین خبر از رتبه بندی معلمان، آموزش و پرورش از معلمان و فرهنگیان درخواست کرده است پیش از اجرایی شدن رتبه بندی معلمان اطلاعات خودرو را برای ثبت در سامانه ltms ارسال نمایند.

همکاران محترم
با سلام و احترام
در اجرای بخشنامه ساماندهی نیروی انسانی در واحد‌های آموزشی / اداری و ارسال اطلاعات به سازمان بازنشستگی کشور، با توجه به اجرایی شدن نظام رتبه بندی (ماده ۹ قانون نظام رتبه بندی معلمان مصوب ۱۵ / ۱۲ / ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی) این مرکز در نظر دارد به منظور برنامه ریزی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ آمار دقیقی از معلمانی که در آستانه بازنشستگی هستند تهیه نماید؛ لذا موجب امتنان است همکارانی که دارای ۲۹ سال سابقه و بالاتر می‌باشند، در سامانه ltms و از قسمت "فرم‌های اطلاعاتی" نسبت به تکمیل فرم اقدام نمایند. بدیهی است افرادی که فرم را پر ننمایند، مسئولیت آن برعهده خود شخص خواهد بود.

#تذکر ۱
همکاران ابتدا از منوی "ارتباط با مرکز پشتیبانی" درخواست جدید را زده و با انتخاب آیکن " از شرکت پشتیبان سامانه" نسبت به بروزرسانی حکم و ابلاغ خود اقدام نمایند.

#تذکر ۲
وزارت آموزش و پرورش آمار دقیق پرسنل بازنشسته را دارد، ولی از آنجایی که نیاز دارد بداند کدام یک از همکاران تمایل به ادامه همکاری را دارند، نسبت به تهیه این فرم اقدام نموده است.

#تذکر ۳
این فرم فقط برای افراد بالای ۲۹ سال سابقه ارسال شده است.

مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری/کانال فرهنگیان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر