فهرست خیره کننده بارسا چه خواهد بود؟


فهرست خیره کننده بارسا چه خواهد بود؟

پارسینه: بهبود شرایط مالی بارسا باعث شده که بار دیگر بحث درباره فهرست بازیکنان مدنظر این تیم آغاز شود.

فهرست خیره کننده بارسا چه خواهد بود؟

به گزارش پارسینه؛ بارسلونا مسیر بسیار مشخصی برای تابستان امسال دارد و حالا آماده است تا اولین قدم‌هایش را در این مسیر بردارد.


این باشگاه که با مشکلات شدید مالی روبرو بود حالا قصد دارد در اولین گام یکی از دو موردی که توانست تاییدیه مجمع نمایندگان را درباره آن‌ها دریافت کند به انجام برساند تا بودجه بیشتری برای نقل و انتقالات در اختیار داشته باشد.
آن‌ها همچنان با معضل فرپلی مالی و سقف پرداخت دستمزد لالیگا روبرو هستند و تلاش می‌کنند تا دستمزد بازیکنان را تا حد ممکن کاهش دهند، اما با کسب درآمد جدید از فروش حق پخش تلویزیونی یا سهام، حالا دست‌شان برای جذب بازیکنانی که در فهرست ژاوی هرناندز قرار دارند بازتر از قبل است.
گزینه‌های اصلی حاضر در این فهرست شامل روبرت لواندوفسکی، ژول کونده، رافینیا، مارکوس آلونسو و سزار آسپیلیکوئتا هستند. این باشگاه همچنین پیش از این آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه را نیز به خدمت گرفته است.

لواندوفسکی
اصلی‌ترین نام در فهرست تابستانی بارسلونا نام همین بازیکن است. او بزرگترین هدف این باشگاه در بازار نقل و انتقالات به حساب می‌آید. این باشگاه به صورت علنی علاقه خود به جذب او را ابراز کرده و لواندوفسکی نیز تمایلش به حضور در این تیم را اعلام کرده است. بایرن پیش از این مخالفت‌هایی داشته، اما می‌داند که مذاکرات جدی دیر یا زود شروع خواهد شد.


لواندوفسکی در حال حاضردر تعطیلات و منتظر شنیدن خبر نهایی شدن این انتقال است. او بار‌ها اعلام کرده که دوران حضورش در بایرن به پایان رسیده است.
ژاوی یک مهاجم درجه یک می‌خواهد و این بازیکن لهستانی توانایی خاصی در گلزنی دارد او در ماه آگوست ۳۴ ساله می‌شود، اما فصل گذشته موفق شد ۵۰ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر برساند که آماری خیره‌کننده است.


رافینیا
رافینینا از ماه‌ها قبل از این موضوع خبر داشت که اگر عثمان دمبله حاضر به تمدید قراردادش نشود، او گزینه اول بارسا خواهد بود. این بازیکن برزیلی دوست دارد در نوکمپ به میدان برود و بنابراین منتظر ارائه پیشنهاد رسمی از سوی این باشگاه است.
با این حال، لیدز خواهان دریافت مبلغی قابل توجه برای این بازیکن است و شاید برای نهایی کردن این انتقال نیاز به مذاکرات جدی مدیران بارسا باشد. این بازیکن بند فسخ ۲۵ میلیون یورویی داشت که در صورت سقوط لیدز فعال می‌شد، اما این اتفاق رخ نداد.


ژول کونده
کونده یکی از بازیکنانی است که جز گزینه‌های اصلی باشگاه بارسا برای بهبود شرایط خط دفاعی این تیم به حساب می‌آید، اما مذاکرات با سویا آنطور که انتظار می‌رفت آسان نبوده است.
این باشگاه عجله‌ای برای فروش ارزشمندترین بازیکنش ندارد و مونچی حاضر به نهایی کردن این انتقال با مبلغی کمتر از ۶۵ میلیون یورو نیست. این در حالی است که کونده دو سال دیگر هم با سویا قرارداد دارد، بنابراین فروش او برای سویا امری جدی و فوری به حساب نمی‌آید.
این موضوع را نیز نباید فراموش کرد که این بازیکن فرانسوی در ۱۴ ژوئن به دلیل مصدومیت در اردوی تیم ملی فرانسه تحت عمل جراحی قرار گرفت و ممکن است چند ماه از میادین دور باشد.

مارکوس آلونسو
بارسلونا در این مورد باید مذاکراتی را با مدیران چلسی انجام دهد. این مدافع چپ علاقه بسیاری به بازگشت به لالیگا دارد، اما در نهایت همه چیز به تصمیم مدیران این باشگاه انگلیسی مربوط است.


نکته‌ای که می‌تواند به سود باشگاه بارسلونا باشد این است که او تا سال ۲۰۲۳ با چلسی قرارداد دارد و اگر توافقی برای فروش آلونسو در این تابستان به دست نیاید، این بازیکن ممکن است تابستان سال آینده به صورت رایگان جدا شود. همین باعث شده که احتمال فروش او بالا برود.

آسپیلیکوئتا
این بازیکن در حالی به تعطیلات رفته که هنوز خبر جدی از بارسا برای جذب او وجود ندارد. شرایط برای او کمی پیچیده‌تر از مارکوس آلونسو است، چرا که بندی در قراردادش وجود دارد که اجازه تمدید خودکار یک ساله به مدیران این باشگاه را می‌دهد.
مالکان جدید چلسی دوست دارند کاپیتان این تیم را در استمفوردبریج حفظ کنند و در عین حال نمی‌خواهند با ریسک از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد روبرو شوند و همین کار را برای بارسا سخت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات