توافق همکاری هلدینگ کشاورزی کوثر با شرکت های عمانی


توافق همکاری هلدینگ کشاورزی کوثر با شرکت های عمانی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس امروز هلدینگ کشاورزی کوثر با شرکت های عمانی در باره همکاری در زمینه های پرورش ماهیان کپور، خاویار، انتقال دانش و سرمایه گذاری توافق کردند. هلدینگ کشاورزی کوثر امروز میزبان مسئولان دو...

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس امروز هلدینگ کشاورزی کوثر با شرکت های عمانی در باره همکاری در زمینه های پرورش ماهیان کپور، خاویار، انتقال دانش و سرمایه گذاری توافق کردند.

هلدینگ کشاورزی کوثر امروز میزبان مسئولان دو شرکت عمانی فعال در زمینه پرورش، مسائل بازرگانی و بازاریابی انواع ماهیان بودند.

طرف های ایران و عمانی در سه بند توافق همکاری کردند نخست اینکه شرکت کوثر، دانش در زمینه پرورش ماهی کپور در سیستم بسته را در ا ختیار شرکت های عمانی قرار دهد.

همچنین قرار شد دو شرکت عمانی از دانش و فن آوری شرکت ایرانی در زمینه پرورش ماهیان خاویاری که ایران در این زمینه در دنیا پیشتاز است، استفاده کند.

ضمن اینکه قرار شد شرکت های عمانی در سایت های هلدینگ کشاورزی کوثر سرمایه گذاری کند این سرمایه گذاری بیشتر در زمینه پرورش تخم ماهی چشم زده خواهد بود.

به گفته رئیس سازمان شیلات ایران ظرفیت زیادی در تولید این محصول در کشور وجود دارد که می توان تا سال 1404 کشور تا 92 درصد نیاز خود را در داخل تامین کند.

بر اساس این توافق قرار شد که شرکت های عمانی نیازها خود را مطرح کنند و پس از تصویب در شورایی که در هلدینگ کشاورزی کوثر تشکیل شده، وارد فاز عملیاتی شود.

به گفته مسئولان این دوشرک عمانی قرار است در طی چند روز آینده توافقی بین ایران و عمان انجام شود که زمینه برای همکاری شرکت های عمان و ایران را تسهیل خواهد کرد.

توافق امروز بین محمد صادق واعظی مدیرعامل شرکت هلدینگ کشاورزی کوثر و آقای خلفان مدیرعامل شرکت عمانی فعال در حوزه آبزیان و سعید حریری مدیرعامل شرکت عمانی فعال در حوزه بازرگانی آبزیان انجام شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درگ بی ام و M3 تورینگ با 911 و R8؛ باشگاه 1000 اسب بخاری‌ها!