مادر 51 ساله در مشهد اشک همه را در آورد


مادر 51 ساله در مشهد اشک همه را در آورد

حوادث رکنا: مادر 51 ساله مشهدی، در پی انجام پیوند عضو، نجات بخش سه بیمار نیازمند به عضو شد و نور امید را به چشمان دو نفر از این بیماران تاباند.

به گزارش رکنا، تازه ترین عمل پیوند عضو در مشهد تقریبا از حدود دو هفته قبل کلید خورد، درست از روزی که معصومه رنجبر به علت حادثه ای به بیمارستان امام زمان(عج) مشهد منتقل شد. روزها پشت سر هم می گذشت و نه تنها در وضعیت سلامت این مادر تغییری حاصل نمی شد، بلکه روز به روز امید برای زنده ماندنش کمتر می شد، تا جایی که در نهایت پزشکان در بررسی آخرین آزمایش های این بیمار تشخیص دادند که او دچار مرگ مغزی شده و به زودی برای همیشه از دنیا خواهد رفت.

موافقت با اهدای عضو

با اعلام موضوع به خانواده مرحوم رنجبر، آن ها در شرایط سختی قرار گرفته بودند، از سویی ممکن بود هر لحظه تعدادی از بیماران نیازمند به عضو جان ببازند و از سویی دل کندن از مادر در توانشان نبود.

آن ها سخت ترین تصمیم زندگی شان را گرفتند و با اهدای عضو موافقت کردند و در پی انجام عمل اهدای عضو پس از رضایت این خانواده، قرنیه های زنده یاد معصومه رنجبر برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد. همچنین قسمتی از پوست این مرحوم نیز برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا